B
Brigit
14 december 2021 om 16:21
Oostenrijk Singlevakantie Wagrain - Flachau Zaterdag 5 maart 2022
Hallo, mijn naam is Brigit en heb de gok genomen om toch maar een wintersportvakantie te boeken en ik ben gelukkig niet de enige die dat aandurft. Heb er nu al zin in en kan alleen maar hopen dat de corona cijfers tegen die tijd gedaald zijn. Mijn vraag is; gaat er iemand met de auto die nog een mede passagier c.q bijrijder zoekt?
4 reacties
J
Jan
11 januari 2022 om 16:17
Hoi Brigit ik ga ook een poging wagen om in deze tijd te kunnen gaan skiën, ik hoop dat het gaat lukken vanwege de corona heb er heel veel zin in. ik ga met de auto naar Wagrain dus je kan mee liften is ook gezelliger een medepassagier in de auto ik ben woonachtig in Hardinxveld-Giessendam
0 1
E
Elles
16 januari 2022 om 14:06
Hoi Brigit en Jan, ik ben net terug van skivakantie in Saalbach, valt allemaal reuze mee, FFP2 mondkapje op tijdens skiën en in alle openbare gelegenheden, is goed te doen en voordat je op reis gaat natuurlijk 2x ingeënt + booster en PCR-test 48u geldig hebben ze niet naar gekeken zelfs. Weer thuis een zelftest gedaan en neg. getest. Het was heel fijn om weer te mogen skiën. Voor Wagrain kan ik niet wachten om nog een keer te gaan. Groetjes Elles, P.s. trouwens ik ga met de nachttrein.
0 1
W
Wim
31 januari 2022 om 16:31
Hallo mijn naam is Wim en mijn bedoelings is om met eigen auto te gaan en heb nog plaats over. Woon in Nijeveen (Meppel) Ik heb de auto inmiddels vol.
0 1
J
Jan
10 februari 2022 om 12:19
voor diegene die contact wil opnemen om te kunnen overleggen voor het carpoolen is hier mijn nummer 06 53 93 13 13
0 1

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd