M
Miranda
01 mei 2022 om 21:17
Spanje Singlevakantie Andalusië rondreis Zaterdag 14 mei2022
Hallo reisgenoten, hebben jullie al ervaring met een single reis of ook de 1e keer? Groetjes Miranda
8 reacties
A
Arjan
02 mei 2022 om 17:09
Hallo Miranda, in het verleden al een paar keer met Estivant op pad geweest. Een keer naar Lissabon, de tweede keer naar Ibiza. Prima bevallen. Groetjes, Arjan
1 0
H
Hilde
05 mei 2022 om 21:55
Hoi Miranda, Arjan, leuk jullie hier te ontmoeten! Voor mij is dit de tweede keer dat ik met een single reis op vakantie ga en ik ben een keer met een groepsreis meegeweest, alle twee prima bevallen! Komt iemand van jullie ook uit Eindhoven of omgeving toevallig?! Dit i.v.m. de heen- en terugreis naar Schiphol :-) Groetjes, Hilde
0 0
A
Arjan
06 mei 2022 om 18:02
Hi Hilde, nee ik kom uit Den Haag. Ben net gebeld dat terug nu via Rotterdam gaat. Transavia heeft de terugreis via Schiphol geannuleerd.
0 0
I
Inge
07 mei 2022 om 09:41
Hoi Miranda, Hilde, Arjan, allemaal! Voor mij is het de tweede singlereis met Estivant. Is mij vorige keer heel goed bevallen! Ik woon in Zaandam Hilde, dus helaas kun je niet met mij meereizen. Groetjes! Inge
0 0
J
Jeroen
07 mei 2022 om 12:51
Ha allemaal, ik ben al meerdere keren mee geweest met éénouderreizen van Estivant, dit wordt de tweede singlereis (eerste was de wintersport eerder dit jaar). Als iemand met de auto naar Schiphol gaat en langs Utrecht komt dan hou ik me aanbevolen (ik woon in Bunnik, net naast Utrecht). Het tijdstip van vertrek is helaas niet ideaal. Maar ik heb wel enorm veel zin in de vakantie! Groet! Jeroen.
0 2
W
Wendy
07 mei 2022 om 14:56
Hey allemaal, Leuk om jullie al te 'ontmoeten'. Ook voor mij is dit niet de eerste singlereis en ook ik heb alleen maar goede ervaringen. Nog maar 1 weekje wachten :) Groetjes, Wendy
0 0
H
Hilde
11 mei 2022 om 21:41
Hi Jeroen, ik weet niet of je dit nog leest, maar vwb de reis: ik kom langs Utrecht gereden maar ik vertrek vrijdagavond al rond 18.00 uur naar Leidschendam, naar vrienden. Zij brengen mij 's nachts naar Schiphol. Dus ik kan je geen lift geven helaas, maar anders had je gerust mee kunnen rijden. Lekker vroeg vliegen idd pffff, dat wordt even doorbijten, maar we hebben zaterdag een volle dag voor ons, dat is super natuurlijk. Tot zaterdag! grtz Hilde
0 0
M
Mariena
13 mei 2022 om 13:56
Ik ben al eerder mee geweest met single vakantie naar Ibiza en Portugal Caiscais waar Arjan ook was. Erg veel zin in. Zie jullie morgen! Grtz, Mariena
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd