P
Peter
17 september 2022 om 16:55
Spanje Singlevakantie Andalusië rondreis Maandag 3 oktober 2022
Hallo, voor mij wordt dit de eerste keer op singles reis met Estivant. Gaan er ook "cracks" mee die al weten hoe het in de praktijk werkt? En ben ook benieuwd wie er mee gaan. Groet Peter
8 reacties
H
Henriette
19 september 2022 om 17:49
Ik ga ook voor het eerst. Dus weet ook nog niks. veel zin in!! groet, Henriette
1 0
20 september 2022 om 20:50
Peter: wat bedoel je precies met 'hoe het werkt'? Waar wil je antwoord op?
0 0
P
Peter
21 september 2022 om 22:15
Ontmoeten we alle mede reizigers op Schiphol en is dat georgansieerd? En hoe gaat het ontvangst op de luchthaven van Malaga?
0 0
P
Peter
21 september 2022 om 22:16
Heb er ook erg veel zin in. Even heerlijk weg in een andere omgeving met gezelschap.
0 0
R
Ronda
22 september 2022 om 21:18
Leuk, ik ga ook mee. Kijk er naar uit. Ga er van uit dat we elkaar al op Schiphol tegenkomen?? Ben benieuwd hoe laat we vliegen.
0 0
L
Linda
22 september 2022 om 21:53
Hallo allemaal, ook voor mij is het de eerste keer dat ik met een singlereis meega. Heb er ontzettend veel zin om jullie te ontmoeten en Andalusië te gaan zien!
0 0
L
Lianne
23 september 2022 om 11:14
Volgens mij is het niet geregeld dat we elkaar op Schiphol ontmoeten. Je moet zelf inchecken op Schiphol, dit kan niet thuis vanwege groepsboeking. Ik vind het altijd weer leuk om, als ik in de rij voor de incheckbalie sta, in te schatten wie er mee gaan. En meestal ontmoet je er zo al een aantal. Op Malaga worden we wel opgewacht. Als het goed is staan daar Evert en Judith ons op te wachten. Ik heb er ook erg veel zin in!
0 0
L
Linda
02 oktober 2022 om 22:16
Hallo, hier nog in Linda. Ik ben vorig jaar voor het eerst mee geweest met Estivant. Het gegeven dat ik weer heb geboekt zegt denk ik genoeg. Mijn eerste reis was perfect. Ik zie er naar uit jullie te onmoeten en heb veel zin in de reis.
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd