G
Geerte
20 juni 2022 om 17:31
Frankrijk Singlevakantie Franse Alpen Zaterdag 30 juli 2022
Hoi hoi, Voor de reis met 30 juli als aankomst heb ik nog geen vervoer geboekt. Zijn er mensen die toevallig samen met de auto willen en dat we samen kunnen reizen, of op een andere manier samen willen reizen?
7 reacties
N
Nils
28 juni 2022 om 11:53
Hallo, geerte vervoer heb ik ook nog niet geboekt naja was van plan met eigen vervoer te komen ik vertrek van uit zuid-Holland. Als ik weet waar je met je lifters bordje staat kan je mee ???? ik heet nils
0 0
L
Leonie
09 juli 2022 om 07:11
Hoi Geertje, Nils en misschien nog anderen, ik ben ook van plan om met eigen vervoer te gaan en dan het liefst zonder extra overnachting. Mocht er nog een plekje zijn voor de carpool of nog iemand anders die samen wil rijden, hou ik me aanbevolen! :) Ik woon in Utrecht. Groetjes Leonie
0 0
C
Chantal
12 juli 2022 om 19:57
Hallo Geerte, Nils, Leonie en eventueel anderen! Ik zie dat een aantal berichtjes hier al van even geleden zijn, maar ik vroeg me af of er iemand nog gezellig samen zou willen reizen, carpoolen/trein/bus? Ik heb zelf helaas geen beschikking over een auto, maar wel een rijbewijs (en eventueel de nodige snacks :)). Ik woon momenteel in zowel regio midden Nederland als in Amsterdam, maar kan overal wel heen komen om te meeten. Groetjes Chantal
0 0
L
Lianne
18 juli 2022 om 13:24
Hoi allemaal, Ik heb pas geleden deze vakantie geboekt en zie nu deze berichtjes. Ik was nog aan het twijfelen hoe erheen te gaan maar het makkelijkst lijkt toch met de auto. Het liefst rij ik samen met iemand of meerderen. Chantal, misschien kunnen wij iets afspreken? Ik woon in Leiden en heb een auto. Op de terugweg ga ik naar Limburg maar daar kunnen we vast ook wel een mouw aan passen. Groetjes, Lianne
0 0
L
Leonie
18 juli 2022 om 13:32
Hoi allemaal, er is best wat animo voor carpoolen. Via deze link kunnen jullie in de appgroep voor carpoolen: -link verwijderd- Voeg jezelf toe (als je wilt), dan kunnen we het concreet maken :) Groetjes Leonie
0 0
C
Chantal
18 juli 2022 om 23:29
Aah top Leonie! Ik heb me daar zojuist in aangemeld. @Lianne, misschien kunnen we daar in de app even kijken hoe en wat? :)
0 0
G
Geerte
23 juli 2022 om 13:47
Super dat het is opgepakt. Begin juli heb uiteindelijk besloten om toch met de Flixbus te reizen. Fijne reis en tot in Frankrijk!
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd