R
Robin
16 juni 2022 om 10:48
Frankrijk Singlevakantie Franse Alpen Zaterdag 6 augustus 2022
Hallo'tjes! Best een beetje spannend voor het eerst, maar gewoon geboekt en heel veel zin in om met jullie deze vakantie te gaan beleven! Het lijkt mij leuk om alvast kennis te maken! Ik ben ook benieuwd hoe jullie de reis gaan maken! Ik zit zelf nog te twijfelen over de Flixbus of de auto. Groetjes Robin
20 reacties
S
Stella
20 juni 2022 om 16:37
Hoi Robin (en andere groepsgenoten), aangenaam. Heb al een aantal keer een groepsreis gedaan, ook met Estivant en het is mij goed bevallen! Tot vandaag het ik getwijfeld of ik zou gaan vliegen of met de Flixbus. Het is Flixbus geworden. Mocht je het leuk vinden samen te reizen..... Ik vertrek op 5 aug om 15.05 vanuit Eindhoven en kom op 6 aug om 7.45 aan in Chambery. Ik zit op stoel 6B en daarna B5. Op de terugweg vertrek ik pas om 23.10 en zit dan op stoel 5c en daarna ook 5c. Tot over 1,5 maand! Groetjes, Stella
0 5
M
Marthijs
20 juni 2022 om 18:46
Hoi, ik was van plan om de auto te gaan. Misschien een dagje of twee eerder om ergens te citytrippen. Carpoolen is geen probleem. Zelf heb ik ruimte voor drie met beperkte pakkingsruimte... scheelt dat het aangenaam weer is. Derde keer single reis. Het is altijd super gezellig geweest. Tot gauw in Frankrijk of eerder met carpoolen. Groetjes Marthijs
0 0
M
Mark
30 juni 2022 om 07:04
Hoi, ik ga met de auto en blijf 2 weken. Na deze 2 weken weet ik nog niet of ik rechtstreeks naar huis ga of via een paar leuke steden of Disney ofzo...
0 0
N
Niels
23 juli 2022 om 15:20
Hallo! Nog twee weekjes en dan zien we elkaar. Voor mij de eerste keer een single reis maar heb er heel veel zin in! Ik vertrek al wat eerder met de auto naar het zuiden en ben van plan eerst te stoppen in Luxemburg voor een paar daagjes. Ik neem m'n tent en fietsen mee (race en mtb). Leuk als iemand van jullie ook graag fietst! Na de week in Presle ben ik nog van plan op andere plekken in de Alpen te overnachten voordat ik met een stop in de Vogezen weer naar huis rij. Tot snel! Niels
0 0
R
Robin
26 juli 2022 om 21:42
Hoi! Robin hier, maar niet dezelfde. Ik zit nog in twijfel over vervoer. Zijn er mensen die met de auto gaan maar dan wel rechtstreeks? Ik houd me aanbevolen! Anders join ik de flixbusgangers. Tot snel!
0 0
S
Stefan
27 juli 2022 om 17:44
Hey hallo, net ook deze reis geboekt! Super veel zin in. 1 weekje is voor nu genoeg, ben eind mei ook al weekje weggeweest ;) Ik vraag mij ook af hoe men die kant op wilt gaan. Maakt mij niet veel uit hoe, maar samen lijkt mij wel leuk en praktisch. Ik kom zelf uit de polder, dronten. Ik hoor het wel :)
0 0
M
Marthijs
30 juli 2022 om 08:21
Hoi, Anders dan mijn vorig bericht. ik ben van plan om met één tussenstop, overnachting in Aarlen, te gaan rijden. Samen rijden, zou het in één keer kunnen, is wel leuker en makkelijker. Ik kom uit Almelo. Voor wie wil die kan mee. Zou zonde zijn om alleen zoveel brandstof te gebruiken als samenreizen ook kan. Laat maar weten. Via Facebook messenger wellicht contacten? Mvg Marthijs Ekkel
0 0
V
Valerie
02 augustus 2022 om 09:21
Hoi allemaal, ik heb gisteren geboekt en ben blij erbij te kunnen zijn! Vanuit het diepe Vlaanderen zal ik zelf met mijn auto rijden met overnachting / stadsbezoekje.
0 0
V
Valerie
02 augustus 2022 om 10:08
Wat zijn jullie ideeën ivm schoeisel? Voor canyoning: best schoenen met een goede grip, lijkt me, die toch nat mogen worden (sportschoen). Zouden voor het klimmen sportschoenen ook voldoende zijn? Bedankt!
0 1
M
Mirjam
05 augustus 2022 om 07:40
Klopt het dat er nog geen whatsapp groep is aangemaakt?
0 0
E
Ellen
05 augustus 2022 om 09:52
Hoi ik ben Ellen, en heb al even geleden de reis geboekt. Ik ga met de flixbus vanuit eindhoven 15.05 vertrek vandaag. Ik miste ook nog de whatsapp groep. Nog niet aangemaakt denk ik dan..... Tot straks allemaal, heb er veel zin in.
0 0
M
Mirjam
05 augustus 2022 om 10:52
Hoi Ellen, bedankt voor je reactie. Weet iemand of er op een bepaald moment een QR-code nodig is? Die van mij loopt namelijk vanavond om 12 uur af… en omdat er na die tijd nog een overstap nodig is… weet iemand dit misschien? Anders moet ik nog even snel zo’n test regelen, maar als dat niet nodig is, liever niet. Alvast bedankt! En weet iemand ook of de bus vanavond nog een stop gaat maken ivm eten? Of dat ik zelf wat moet meenemen?
0 0
E
Ellen
05 augustus 2022 om 11:06
Ik heb geen test gedaan hoor. Hoeft niet.
0 0
E
Ellen
05 augustus 2022 om 11:07
Vermoedelijk stoppen we wel ergens om te pauzeren. Maar ik neem wel voldoende eten en drinken mee mocht dat niet zo zijn.
0 0
S
Stefan
05 augustus 2022 om 12:07
Nog geen whats app groep nee, althans niet dat ik weet. Neem ook eten mee, maar volgens mij moet een bus chauffeur om de zoveel uur sowieso pauze nemen. Wat zullen we in parijs gaan doen? :P
0 0
M
Mirjam
05 augustus 2022 om 15:03
Ik ben al in Sloterdijk. Ik heb een appelgroene koffer, blauwe eastpack rugzak en een shirt met gele bloemen. Dus voor wie er ook al is, kom gerust bij me zitten.
0 0
S
Stefan
05 augustus 2022 om 16:24
Mijn trein viel halverwege uit door storing, bus op een haar na gemist. Ik stap op in parijs ...
0 0
M
Mirjam
05 augustus 2022 om 18:24
Vervelend Stefan! Straks in Parijs, ik vind het niet fijn om daar alleen rond te lopen, en ook niet gezellig . Kan er straks iemand aangeven waar hij of zij is, dan kom ik naar je toe. Mijn bus zou naar verwachting om 22.10 aankomen.
0 0
M
Mark
05 augustus 2022 om 20:20
Als jullie mij jullie nummer sturen in een PB, dan maak ik vanavond even een appgroepje aan :)
0 0
R
Robin
05 augustus 2022 om 20:29
Wij hebben het een groepsapp gemaakt in de Flixbus ook met het oog op de overstap straks. Stuur me maar een berichtje als je in de chat wilt! First timer, maar je zou moeten kunnen aansluiten via deze link: https://chat.whatsapp.com/GE7pFGJtOJbCsxUGCatoJt
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd