J
John
01 augustus 2022 om 10:28
Frankrijk Singlevakantie Franse Alpen Zaterdag 20 augustus 2022
Goedemorgen medereizigers! Ik zal met eerst kort voorstellen, ik ben John 39 jaar en woon met mijn hond (Cooper) in Nederasselt (bij Nijmegen). Ik had nog geen vakantie gepland en toen zag ik dit voorbij komen, snel verlof opgenomen en geboekt :) Ik hoop op een actieve en gezellige vakantie, ik ga met de auto naar de bestemming. Mijn hobby's zijn: mijn hond, ik rij motor en verder ben ik nog wel is in de gym te vinden. (uiteraard mogen lekker eten, muziek en een filmpje niet ontbreken;)) Kunnen jullie wat over jezelf vertellen? Groetjes en tot snel!
3 reacties
01 augustus 2022 om 22:08
2 0 Bewerk Verwijder
C
Christy
03 augustus 2022 om 17:24
Hey allemaal, voor mij eigenlijk hetzelfde boekingsproces. Laat gezien, enthousiast geworden en toch nog vrij geregeld en geboekt. Ik ben Christy, 33 jaar en woon in België (dicht bij Brussel). Ik zit voor de zomer bij mijn ouders in Deurne (tussen Eindhoven en Venlo). Ik ben absoluut een bordspel fanaat en kan elke dag bord- en kaartspellen spelen. Ik ben dierenliefhebber en heb zelf een kat. Daarnaast doe ik graag toneel en improvisatie. Groetjes!
2 0
R
Ron
07 augustus 2022 om 19:35
Heej, Ron hier, ook een last-minute-beslisser haha. Mijn 'roots' liggen in Midden-Limburg, ik woon in Eindhoven, ik werk als natuurkundedocent in Boxtel. Ik ben een groot liefhebber van het buitenleven en van bergen, dan weet je meteen waarom ik deze reis gekozen heb ;-). Groetekes!
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd