F
Femy
03 augustus 2022 om 10:55
Turkije Singlevakantie Bitez Woensdag 21 september 2022
Hallo eventuele Bitez gangers. Ik twijfel, of ik durf mee te gaan met deze reis. Ik vind het heel spannend om zoiets te doen. Zijn er gezellige mensen die deze reis al geboekt hebben en mij over de streep kunnen halen? ;-) Ik ben een vrouw van (net) 57
3 reacties
E
Evert
08 augustus 2022 om 16:29
Hallo Femy, ik ben eerder met Estivant weggeweest, ook naar Bitez en ik kan je zeggen, het is niet spannend. Maar ja, jou gevoel kan ik denk met mijn tekst niet veranderen. Ik ben nu, hoewel het onderkomen veranderd is, wel aan het overwegen of ik weer naar Bitez ga op 21 september. Mocht je specifieke vragen hebben hoor ik t wel. Het is vooral gezellig met een groep vakantie hebben. Bitez vind ik trouwens top, het is niet te groot, wel stukje boulevard maar zonder dat in elke tent een ander bandje staat te spelen.
1 0
A
Ageeth
12 augustus 2022 om 18:11
Hoi Femy, je bent niet de enige die dit voor het eerst doet, ik ook ????. Wel al een keer een groepsreis gedaan. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Vooral gelijkgestemden. Leuk! Gewoon doen. Ageeth
1 0
C
Chantal
15 september 2022 om 14:20
Hallo Femy, ik ben 1 keer mee gegaan met estivant maar nooit meer. Heb helaas een slechte ervaring meegemaakt. Dat hoeft natuurlijk niet voor jou te gelden. Bitez is niet groot wel gezellig en je bent zo in Bodrum.. Maar ik zou absoluut niet meegaan met estivant.
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd