J
Josée
12 september 2022 om 20:27
Kroatië Singlevakantie Makarska - Dalmatië Woensdag 21 september 2022
Hoi allemaal, Zag dat we laat aankomen op het vliegveld bij terugkomst.Wilde met het openbaar vervoer gaan en moet max om 0.08u de bus op vliegveld halen..Misschien als de bagage laat is of vertraging dan haal ik het niet..Zou ik eventueel met iemand mee terug kunnen rijden die in de buurt van Zeist bij Utrecht komt? Uiteraard tegen betaling
7 reacties
B
Barry
12 september 2022 om 21:34
Nou ik zit er ivm de vliegtijden over te denken om met de auto te gaan. Echter hanteren ze daar prijzen alsof het Schiphol is. Sta dus wel open om te carpoolen, kunnen we de kosten wellicht wat drukken.
0 1
J
Josée
13 september 2022 om 16:59
Kom je uit de buurt van Zeist dan?Dan kan het een goed idee zijn???? Had het plan om heen met Openbaar vervoer te gaan en terug afwachten of we op tijd zijn om o.08u de laatste aansluiting te halen. Maar als het ver omrijden is dan wacht ik even nog andere reacties af..
0 0
B
Barry
13 september 2022 om 17:14
Hoef niet heel ver om te rijden richting vluchthaven. Maar wellicht zijn er nog meerdere. We komen er zeker uit.
1 2
R
Robert
13 september 2022 om 19:25
Hallo vakantie gangers ! Een beetje verbaasd hoe druk het hier is ...Hahaha! Ik ga ook met de auto vanuit Amsterdam .
0 0
A
Anne Merel
13 september 2022 om 22:49
Hoi Robert, zou ik allicht op de terugreis met jou mee kunnen rijden naar Amsterdam? Zou top zijn. Zin in de vakantie!
0 2
E
Eva
14 september 2022 om 13:24
Hoi, goed idee om te carpoolen, en de kosten te delen. Ik woon in Amersfoort. Ik rij graag met iemand mee, ik hoor wel wat er mogelijk is?!
0 0
B
Barry
14 september 2022 om 16:08
Nou een weekje parkeren is 121 euro. Dit carpoolen lijkt mij een goede optie. Het is voor mij een kleine moeite om via Amersfoort en zeist te rijden. Ik hoor het wel...
1 4

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd