J
Jannie
14 januari 2023 om 15:30
Oostenrijk Singlevakantie Wagrain - Flachau Zaterdag 4 maart 2023
Hallo, Vorige week voor het eerst een singlereis geboekt naar de sneeuw! Spannend maar ik heb er zin in. Ik overweeg om met de trein te reizen, omdat de opstapplaatsen voor mij redelijk ver weg liggen (ik kom uit het noorden). Zijn er meer die met de trein reizen of wellicht met eigen auto?
13 reacties
H
Heleen
17 januari 2023 om 11:20
Hallo Jannie. Wat leuk dat jij ook begin maart naar Wagrain gaat om lekker een week te skiën! Mijn naam is Heleen, ik kom uit het oosten van het land en ik ga met de bus vanaf Utrecht. Is ook niet echt in de buurt voor mij, maar in m'n uppie met de auto naar Oostenrijk rijden vind ik een beetje ver ... (en toen ik heb geboekt heb ik er niet aan gedacht om via dit forum een medereiziger te zoeken). Wellicht zijn er andere deelnemers met wie je samen per trein of auto kunt reizen? Wij zien elkaar dan in Oostenrijk; ik heb er al zin in! Duimen voor voldoende sneeuw en een gezellig zonnetje ...
0 0
J
Jannie
18 januari 2023 om 17:43
Hallo Heleen, bedankt voor je bericht. Snap ik helemaal. Ik wacht eind deze week nog even af en dan boek ik ws een treinticket. Als het net zo hard gaat sneeuwen als het nu regent dan komt het helemaal goed????. Tot in Oostenrijk ????
0 1
J
Joan
22 januari 2023 om 14:53
Hallo Jannie en Heleen. Leuk om via dit meetingpoint alvast even kennis met elkaar te maken. Ik woon in Houten en stap ook in Utrecht op. Ben vorig jaar ook met Estivant naar Wagrain geweest. Voor het eerst met een singlereis en is me heel goed bevallen. Harm, de reisleider, deed het heel leuk. Wist echt een leuke sfeer in de groep te creëren. Het hotel is ook voor mij nieuw, maar de omgeving is schitterend. Zo'n busreis is niet echt alles maar wel heel handig. Je moet je er maar aan over geven en heel fijn dat je de eerste zaterdag van aankomst 's middags en de laatste zaterdag (nog) kunt skiën. Ik heb er zin in. Groetjes, Joan
0 0
H
Heleen
22 januari 2023 om 21:49
Hallo Joan. Leuk om hier al even kennis te maken met elkaar! Gezellig dat jij ook in Utrecht in de bus stapt. Ik ben al vaker met een singlereis meegeweest, zowel 's winters als 's zomers, en ik heb het altijd heel leuk gehad. Met de bus reizen gedurende de nacht is niet super comfortabel maar je moet het gewoon een beetje aangenaam maken: dekentje en sloffen/slaapsokken mee, lekker eten en drinken erbij, dan is het best te doen. In Wagrain ligt inmiddels redelijk wat sneeuw dus dat gaat de goede kant op. Nog 6 weekjes en dan staan we op de skies, heerlijk vooruitzicht; ik heb er al heel veel zin in! Groetjes Heleen
0 0
R
Ronald
02 februari 2023 om 15:18
Hallo allen Ik ben van plan de reis naar Wagrain te boeken. Ik ga met de auto (grote Toyota RAV4) ik heb nog 2 plekken? Je spullen kunnen ook mee ik woon in Amersfoort
1 0
P
Paul
10 februari 2023 om 12:58
Hoi Ronald. Ik ben bezig met het boeken maar ben in afwachting of het doorgaat (afhankelijk van beschikbaarheid van een 1 persoonskamer). Als het doorgaat rij ik graag mee.
0 0
P
Paul
10 februari 2023 om 18:06
Hoi Ronald, het gaat door. Lekker een weekje skiën. Binnenkort maar even bellen. Mijn nummer is (06) 55 62 78 12
0 0
H
Heleen
12 februari 2023 om 10:24
Hallo allemaal. Leuk dat jullie, Ronald en Paul ook mee gaan! Jannie en Joan: gaan jullie ook nog steeds mee? Er is nl. de afgelopen paar weken nogal wat veranderd in het aantal mensen dat heeft geboekt (eerst waren we met z'n elven, toen werden het er 10 en nu zijn het er 9. Als de gegevens op de site van Estivant tenminste juist zijn ...).
0 0
R
Ronald
17 februari 2023 om 10:07
Ik haak af. Als ik Het los boek ben ik 1000€ goedkoper uit en en heb 2 persoonkamer Incl skipas ook nog dat scheelt me veel te veel
0 0
J
Jannie
17 februari 2023 om 11:47
Jammer Ronald, hoe meer zielen... Heleen, Joan ik ga mee en heb toch de bus bijgeboekt, lijkt me ook wel gezellig om elkaar alvast in de bus te treffen.
0 0
H
Heleen
20 februari 2023 om 18:50
Jammer dat je toch niet mee gaat Ronald. Super Jannie dat jij wel mee gaat en gezellig met de bus! Stap je op in Utrecht? Dan zien we elkaar daar. Leuk om dan gelijk al kennis te maken.
0 1
J
Joan
26 februari 2023 om 20:49
Hallo medevakantiegangers. Gezellig dat naast Heleen nu ook Jannie met de bus gaat. En ook zie ik op de lijst Karel en Wilfred erbij staan. De rest met eigen vervoer. Als het mee zit kunnen we de eerste dag in de middag al skiën. Zou heerlijk zijn. Het is maar een kleine groep in vergelijking met vorig jaar. De weersverwachtingen voor Wagrain zien er goed uit. Ik heb er zin in. Tot vrijdag. Groet, Joan
0 0
H
Heleen
27 februari 2023 om 19:39
Hallo medereizigers. Het is idd niet zo'n grote groep, maar daarom hoeft het niet minder gezellig te zijn. Ik verheug me erop! Tot vrijdag voor de busgangers en goede reis en tot zaterdag voor de autoreizigers. Groetjes Heleen
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd