K
Karin
14 mei 2023 om 22:09
Frankrijk Singlevakantie Franse Alpen zaterdag 12 augustus 2023
Hoi, ik denk erover om deze reis van 12 augustus te boeken. Echter heb ik zelf geen auto, en zodoende was ik benieuwd of ik wellicht op de heenreis met iemand mee kan rijden. Ik woon zelf in de buurt van Schiphol en vind het geen probleem om eerst een stuk met het OV te reizen. Groetjes Karin
5 reacties
L
Lennart
26 juni 2023 om 21:41
Hai Karin, ik ga deze vakantie boeken en heb genoeg plek in de auto. Als je een beetje gezellig bent mag je meerijden ;-] Ik vertrek vanuit Amsterdam dus richting Schiphol rijden is geen probleem. Stuur maar een privébericht als je wil gaan carpoolen. Groeten, Lennart
0 0
M
Maaike
27 juni 2023 om 22:33
Ha, toevallig. Ik heb dezelfde vraag als Karin. Misschien te combineren? Groet, Maaike
0 1
K
Karin
28 juni 2023 om 23:09
Hoi Lennart en Maaike, leuk dat jullie ook deze vakantie hebben geboekt! Ik heb er in ieder geval al zin in! Maar inmiddels heb ik al een treinreis geboekt.
1 0
R
Rik
04 augustus 2023 om 09:58
Ha Lennart, Maaike, Karin en de rest, ik heb net ook de reis voor 12 augustus geboekt. Ik zal ook met de auto gaan en ik zal vanuit Culemborg vertrekken. Mocht iemand mee willen rijden laat maar weten.
0 0
B
Bram
10 augustus 2023 om 21:20
Hoi, Ik heb deze reis redelijk last minute geboekt. Mocht er nog ergens plaats in de auto zijn /ik nog met iemand mee kunnen reizen dan hoor ik graag (is toch gezelliger dan alleen reizen). Ik woon in Herten (bij Roermond). Gr Bram
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd