D
Dustin
07 februari 2022 om 20:07
Oostenrijk Singlevakantie Anras Zaterdag 5 maart 2022
Hoi medereizigers! Ik heb net de wintersport naar Anras geboekt, vertrek 4 maart met de bus. Zijn er meer busreizigers voor deze reis? Het zou gezellig zijn om alvast kennis te kunnen maken. Hartelijke groet, Frederique
8 reacties
E
Ed
08 februari 2022 om 09:39
Hallo Frederique, leuk dat je het meetingpoint opent. Ik heb ook kortgeleden geboekt en heb er weer heel veel zin in. Twee jaar geleden was ik ook in Anras vlak voor de lockdown. Fantastisch leuke week gehad. We gaan elkaar zien in de bus, ik stap in Utrecht in tot dan. Groeten, Ed
1 0
L
Linda
22 februari 2022 om 20:58
Hoi Ed, ik twijfel nog om te boeken. Skisafari is natuurlijk super. Maar stel je wil een relax dagje in de buurt, weet jij of de lokale skibus goed bereikbaar is? Op de.plattegrond lijkt het alsof er een bushalte voor de deur is. Weet jij daar iets over? Lijkt me wel heerlijk luxe met een welness erbij. Gr.Linda
0 0
E
Ed
23 februari 2022 om 10:59
Ja hoor vlakbij stopt een lokale lijnbus. Waar de bus naartoe gaat weet ik niet. Kun je ook aan Willem vragen heb je zijn 06?
0 0
L
Linda
23 februari 2022 om 13:35
Dank je wel Ed voor je snelle reactie. Deze bus gaat naar Seilbahn Thurntaler volgens de dienstregeling. Dus daar kan ik wel mee uit de voeten denk ik. Ik wist alleen niet precies of er een bushalte vlakbij het hotel in Anras is. Wat was jou ervaring met het skinivo de vorige keer dat jij er was? Ik zit zelf een beetje op skinivo rode piste. Ik ben 28 jan met Estivant al in Zell am Ziller geweest. Veel wind en sneeuw....dat was pittig. Ik ben toen beetje naar gevallen en heb nog steeds beetje last van mn kniebanden. Vandaar mijn twijfel. Ik wacht nog even af om te kijken wat het weer gaat doen. Bedankt!. Gr. Linda
0 0
L
Linda
23 februari 2022 om 13:36
Willem is een van de reisleiders toch?
0 0
E
Ed
25 februari 2022 om 10:38
Het skiniveau was bovengemiddeld goed, we gingen met gemak van de rode piste af. Er was ook een groepje die het iets rustiger aan deed, dat kon omdat er twee reisleiders waren. Ja, Willem Fontijn is de reisleider. Kwetsuur is altijd lastig om in te schatten wat dat gaat doen als je weer lekker van de bergen af gaat skiën. Of ik zie je in de bus of weer tijdens een wandeling. Groeten, Ed
0 0
P
Petra
27 februari 2022 om 20:07
Hi, ik heb ontzettend veel zin in onze vakantie! Ik heb al lang niet geskied maar kwam lang (10 jaar?) geleden makkelijk een rode piste af ... ben benieuwd! Ik kom met de trein dus zie jullie in Anras! Tot zaterdag! Groet, Petra
0 0
L
Linda
28 februari 2022 om 18:08
Hi Petra, ik heb ook geboekt. Ik ga met de bus. Heel veel zin in
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd