L
Lianne
21 januari 2022 om 20:21
Oostenrijk Singlevakantie Niederau Zaterdag 12 februari 2022
Hallo Mijn naam is Lianne 58 uit Enschede en ik ga voor de 2e keer skiën in Niederau. Ik reis met de bus en stap in Zevenaar in. Wie nog meer?
7 reacties
Y
Yvonne
23 januari 2022 om 15:05
Hoi Lianne, Ik ga ook mee naar Niederau. Dat wordt voor mij de 6e keer in de winter en ben er ook een keer in de zomer geweest. Ook ik ga met de bus en hoop in Rotterdam op te kunnen stappen, maar dat is alleen bij voldoende deelnamen. Anders moet ik nog even kijken wat handig is! Groetjes, Yvonne
1 0
D
Diederick
30 januari 2022 om 13:11
Hallo allemaal, ik heb ook geboekt en 1e keer Niederau (overigens niet eerste keer met Estivant). Ik kom met eigen vervoer naar Niederau op zaterdag. Heb er weer zin in !
1 0
E
Eelco
04 februari 2022 om 13:28
Hoi, Ik ga ook mee en zal in principe gaan opstappen in Rotterdam maar als ik mee kan rijden dan zou dat mooi zijn. Ronald kunnen we even afstemmen wat je plannen zijn?
0 1
P
Peter
04 februari 2022 om 16:08
Hallo allen ik ben Peter en kom uit Doesburg , 10 km vanaf Zevenaar en ga dus ook met de bus. Nog niet eerder in Niederau geweest.
0 0
M
Monique
10 februari 2022 om 10:18
Dag allemaal, morgen is het zover, er ligt erg veel sneeuw dus dat zit wel goed. Ik heb er erg veel zin in, tot morgen of zaterdag! :)) Ik stap op in Zevenaar.
0 0
Y
Yvonne
11 februari 2022 om 08:10
Hoi allemaal, Helaas heb ik vorige week de moeilijke beslissing moeten maken om niet mee te gaan. Maar ik wens jullie veel gezelligheid bij de lieve dames van pension Busker en veel ski of snowboard plezier in het mooie Wildschönau!
0 0
J
Jacqueline
11 februari 2022 om 14:34
Hey hallo allemaal, vanavond vertrekken we naar Oostenrijk. Heb er zin in. Ga met de bus en stap op in Zevenaar.
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd