H
Han
20 oktober 2021 om 20:35
Oostenrijk Singlevakantie Zell am See Zaterdag 25 december 2021
Wie gaat er mee naar Zell am See? Net geboekt, eindelijk weer eens een weekje skiën. Ik ga met de auto, mocht er nog iemand willen carpoolen dan kan dat. Gr., Han
9 reacties
D
Desiree
26 oktober 2021 om 22:48
Hoi Han, nou ik ga ook met de auto. Maar stap ook graag bij jou in. Nog meer mensen die met de auto gaan of bij iemand willen instappen? Groetjes Desiree
0 0
H
Han
27 oktober 2021 om 17:47
Hi Desiree, Leuk dat je ook mee gaat:) Heb idd nog meer plek hoor. Ik zit erover te denken om op vrijdagavond te vertrekken en dan in de buurt van Frankurt te overnachten, dan ist Zaterdag niet zo ver meer. Op kerstavond en eerste kerstdag staan er vast geen files. Ik kom trouwens uit Haarlem. Gr., Han
0 0
D
Desiree
28 oktober 2021 om 21:08
Hoi Han, ik vind het prima om op vrijdag al te vertrekken. En ik woon in Arnhem. Ligt dat voor jou een beetje op de route? Wat betreft mijn oproep voor meerdere mensen, dat was meer bedoeld voor het geval er een tekort aan auto’s is, dan heb ik er ook nog eentje. Maar als dat niet zo is dan heb je in ieder geval 1 corijder of mede chauffeur als het aan mij ligt. Oh eindelijk weer skien, veel zin in…
0 0
H
Han
29 oktober 2021 om 17:24
Hi Desiree, Arnhem ligt helemaal op de route hoor:) Binnenkort maar ff kijken voor hotel ergens halverwege?
0 5
C
Cees
31 oktober 2021 om 08:50
Hoi, ik heb deze reis ook geboekt. Ga met de auto en vertrek ook op vrijdag vanuit Schiedam. Heb er nu al zin in
0 0
H
Han
03 november 2021 om 12:33
Hi Cees, leuk dat je ook mee gaat, oude bekende denk ik?
0 0
C
Cees
14 november 2021 om 22:52
Volgens mij ook Han, is wel weer even geleden
0 1
H
Henk
10 december 2021 om 08:55
Hallo, ik ga ook met de auto (heb nog een plek vrij) en wil ook wel op vrijdag vertrekken. Ik woon in Someren, Noord-Brabant
0 0
E
Erna
13 december 2021 om 10:58
Hallo, ik ben nieuw bij KLUP en ik woon in Middelharnis. Met wie kan ik meerijden naar Zell am Zee? Kosten delen we natuurlijk. Mijn naam is Erna
0 1

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd