A
Angelique
21 juni 2021 om 09:32
Italië Single vakantie Toscane Zondag 3 oktober 2021
Hallo (mede)reizigers, Nu mijn zoon grotendeels het huis uit is, ga ik er alleen op uit! Toscane it is!! En na deze lange Corona periode kan ik bijna niet wachten! Het lijkt me leuk gelijkgezinden te ontmoeten. Wie gaan er nog meer mee 3/10/21? Gr. Angelique
15 reacties
E
Esmeralda
29 juni 2021 om 21:16
Hoi Angelique! Ik ga dit jaar voor het eerst mee op singlereis. Ik ben de afgelopen 2 jaar wel met estivant mee geweest samen met mijn jongste zoon van 14 maar die wil dit jaar helaas niet. Ik hoop dat het me net zo goed bevalt als de eenouder vakanties. Ik heb er ontzettend veel zin in, ben nog nooit naar Italië geweest en stond al lang op mijn lijstje.
1 2
B
Brenda
02 juli 2021 om 15:10
Hallo dames, mijn aanvraag is vandaag akkoord gekomen. Heb er super veel zin in! Groetjes Brenda (42)
2 1
A
Astrid
05 juli 2021 om 10:25
Hoi, ook ik ga gezellig mee. Mijn eerste keer met Estivant, maar wel al eerdere single reizen gemaakt die altijd zeer goed zijn bevallen. Het duurt nog even 3 maanden, maar dan kunnen we gaan genieten. Groetjes Astrid
2 1
13 augustus 2021 om 21:22
2 1 Bewerk Verwijder
R
Rick
14 augustus 2021 om 17:02
Hallo medereiziger, ik ga ook mee en heb al enige tijd geleden geboekt, maar eerst was Griekenland aan de beurt :), nu uitkijken naar Toscane!
1 1
R
René
14 augustus 2021 om 21:26
Goedenavond medereizigers, ik sluit mij bij jullie aan. Vorig jaar met Estivant naar Niederau en Maastricht geweest. Beide keren echt naar mijn zin gehad. Dit jaar eindelijk weer naar het mooie Italië.
1 1
M
Maggie
03 september 2021 om 12:02
Goedemorgen reizigers, zojuist betaald en onwijs veel zin in. Vorig jaar met Estivant naar Krakau geweest en dat is goed bevqllen. Vraagje…. zijn er meer mensen uit Zeeland en zo ja wil er iemand meerijden naar Amsterdam?
2 0
E
Evelien
03 september 2021 om 21:09
Ha groepsgenoten, mijn eerdere account is spontaan verdwenen, maar gelukkig staat de reis nog wel goed op de planning. Nog een paar weekjes aftellen en dan kunnen we lekker gaan genieten van het mooie Toscane. Misschien is het leuk om een groepsapp aan te maken voor alvast wat voorpret en afspreken op Schiphol. Degene die het leuk vinden kunnen wel via een prive-bericht hun telefoonnummer sturen, dan maak ik een groep aan.
2 8
E
Esmeralda
04 september 2021 om 08:51
Wat een leuk idee, Evelien! Gestuurd
1 0
L
Linda
06 september 2021 om 13:56
Zojuist geboekt, ik ga ook mee naar Toscane! Deze zomer ben ik met mijn zoon (8) op een éénoudervakantie geweest, dit keer ga ik alleen. Ik heb in het verleden veel alleen gereisd (o.a. 5 maanden ZO Azië met de backpack) maar ik heb gemerkt dat het met een groep ook heel gezellig kan zijn ;-) Ik heb mij bij Evelien aangemeld voor de groepsapp, graag tot snel!
3 0
K
Kim
06 september 2021 om 19:30
Goedeavond Allemaal Wat heerlijk er staat een vakantie gepland naar mooie italie Heerlijk het prachtige Toscane ontmoeten En jullie natuurlijk ik heb er zin in !!!
3 0
T
Tinka
15 september 2021 om 08:11
Goedemorgen allemaal! Ik heb een paar weken geleden geboekt! Het is mijn eerste single reis, dus spannend maar ik heb er heel veel zin in!
2 1
J
Jolanda
21 september 2021 om 14:11
Hallo , aan komende vakantie genoten ???? Ik ben net terug van zakynthos ook een single reis ,en als kers op de taart ,3 okt naar toscane ,voor mij is het de eerste keer met estivant ,ben nog beetje zoekrnde waar allrs staat ,heb er super veel zin in , ???? tot 3 oktober gr jolanda
1 1
E
Ellen
26 september 2021 om 22:37
Beste medereizigers, nog een weekje en dan is het zover, lekker op vakantie naar Florence. Ik kijk ernaar uit om jullie te ontmoeten en te dwalen door de leuke straatjes van Florence en de mooie omgeving. Tot gauw. Groet, Ellen
0 0
H
Henny
30 september 2022 om 16:51
Hallo medereizigers, nog een paar dagen en dan is het zover. Ik heb er super veel zin in. De vorige reis met Estivant is erg goed bevallen. Groet Henny
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd