C
Christel
26 augustus 2022 om 20:03
Italië Single vakantie Toscane Zondag 2 oktober 2022
Hallo reisgenoten! Mijn naam is Christel. Ik ben benieuwd wie er allemaal mee gaan naar Toscane. Ik heb er in ieder geval alvast zin in.
8 reacties
H
Henny
27 augustus 2022 om 15:30
Hallo Christel. Mijn naam is Henny en heb gisteren de bevestiging ontvangen dat de reis definitief is. Ik ben ook benieuwd wie er allemaal meegaan. Net als jij heb ik er ook zin in.
2 1
E
Esther
12 september 2022 om 12:40
Hallo reisgenoten! Mijn naam is Esther en ook ik heb heel veel zin om op vakantie te gaan en jullie te ontmoeten. Tot 2 oktober!
1 8
A
Andrea
12 september 2022 om 20:13
Hoi Italië liefhebbers , Ik ben Andrea , 50 jaar en kom uit omgeving van Breda. Ik heb ook veel zin om met jullie Toscane te gaan ontdekken ????????. Tot snel!
1 1
D
Dagmar
17 september 2022 om 17:09
Hai allemaal, Ik kijk er zeker naar uit om naar Italië vakantie te vieren. En een grote groep vrienden te ontmoeten. met veel gezelligheid en lol en heerlijk hapje te eten en te ondernemen. Hopelijk vliegen we vroeg dan staan we ook niet te lang te wachten op Schiphol en kunnen we gelijk genieten van de omgeving. lieve reisgenoten zie jullie op 2 oktober! groetjes Dagmar uit Amersfoort.
2 1
E
Esther
17 september 2022 om 21:32
Hoi Dagmar. Leuk om het gezellige berichtje van je te zien. Toen ik 2 weken terug deze vakantie ging boeken bleken de 1 persoonskamers niet meer beschikbaar te zijn maar er was nog wel 1 plekje op een gedeelde kamer vrij. Hoefde er niet over na te denken dus gelijk gezegd dan graag die kamer. Ze konden me wel een voornaam geven met wie ik de kamer zou delen en dat was jouw naam! Klopt het dat jij ook een gedeelde kamer geboekt hebt? Zo ja, je weet nu vast mijn naam en 2 oktober zie je mij in levende lijve. Tot dan!
0 0
D
Dagmar
17 september 2022 om 23:11
Hoi Esther, leuk dat je gelijk berichtje stuurt. Jij weet al meer als ik namelijk. Ik zag alleen leefyijdsgenoten . idd had aangegeven gedeelde kamer net zo gezellig. Ik zag dat we nu om zondag 2 oktober om 6:05 gaan vliegen, maar dat kan ook nog uitwijken omdat we nog niet definitief bevestiging hebben maar zou wel Cool wezen zijn we eerder in Italië. Dag Dag Dagmar
0 0
25 september 2022 om 11:30
1 4 Bewerk Verwijder
A
Annet
30 september 2022 om 17:33
Hallo Bernhard, wij wonen dichtbij elkaar zag ik hoe ga jij je reis beginnen?
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd