Meetingpoint Oostenrijk Singlevakantie Kaltenbach-Ried Kaltenbach-Ried aankomstdatum 21 januari
H
Harry
17 oktober 2022 om 20:10
Oostenrijk Singlevakantie Kaltenbach-Ried
Hallo, Zijn er geïnteresseerden die in de periode 20 - 28 januari naar Kaltenbach-Ried willen gaan? Wil deze week boeken, weet alleen niet of er liefhebbers zijn die mee willen reizen met auto? Laat maar weten. Groet, Harry
4 reacties
H
Hans
03 november 2022 om 12:57
Hallo Harry, ik zou graag met je mee willen reizen, heb zelf geen auto die geschikt is om mee naar oostenrijk te rijden, daarom rij ik graag met je mee. Ik woon in Elst gld, wat ligt tussen arnhem en nijmegen. Ik hoor het wel van je Groetjes Hans
0 0
H
Harry
07 november 2022 om 21:11
Hallo Hans, moeten we tzt even kijken hoe we dat doen. Woon zelf in Kessel-Eik tussen Venlo en Roermond. Als ik mij niet vergis ben je in 2020 ook mee naar Fieberbrunn geweest of niet? Groet, Harry
0 0
H
Hans
08 november 2022 om 15:06
Hoi Harry, klopt dat ik daar toen ben geweest, jouw naam staat me eerlijk gezegd niet meer bij. geen probleem, ik zou naar jouw toe kunnen komen, dan laat ik mijn auto bij jouw staan, indien mogelijk groetjes Hans
0 0
H
Harry
08 november 2022 om 21:39
Hallo Hans, kijken tzt wel even als we weten wie er nog meer zelf gaat, stel dat er nog iemand uit jouw buurt mee gaat dan is die optie voor jou wellicht interessanter dan een uur reizen van te voren. Groet, Harry
0 1

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd