Y
Yolanda
19 januari 2023 om 13:13
Oostenrijk Singlevakantie Anras Zaterdag 4 februari 2023
Hi , ik zie dat er nog geen berichten geplaatst zijn , dus ik dacht Laat ik de eerste zijn. Ik ben Yolanda , kom uit Landsmeer (NH) en ben 57 jaar. Ik heb voor het eerst geboekt een single groepsreis omdat geen van m'n (ski)vriendinnen kunnen beloven samen te gaan en ik vind het best wel spannend. Ik heb de bus gekozen als vervoer en stap op in Amsterdam Zuidoost. Gaan er meer in Amsterdam opstappen?
3 reacties
P
Patricia
21 januari 2023 om 21:22
Hi Yolanda, hier Patricia uit Oude Wetering (ZH). Ik stap ook op de bus in Amsterdam Zuidoost. Leuk om elkaar daar al te treffen. We gaan er een gezellige week van maken.
0 0
A
Ardi
26 januari 2023 om 11:23
Hallo dames, ik heb ook geboekt deze week en rijd gezellig mee met de bus. Ik stap op in Eindhoven. Zien we elkaar dan! Veel zin in deze ski safari ervaring! Groeten, Ardi uit Den Bosch (NB)
0 0
M
Mary
02 februari 2023 om 12:57
Hallo allemaal, mijn naam is Mary uit Helmond, en ik stap ook in Eindhoven op. ik reis al 15 jaar in m'n uppie of met alleengaanden-reizen. Deze reis naar Anras heb ik al ooit eerder gedaan met Estivant en ik vond het een van mijn leukste skivakanties ever. De pistes en het gebied zijn mooi , het Hotel is goed, en gezelligheid moeten we samen zelf maken. Tot morgen!! laten we er een onvergetelijke ervaring van maken samen.
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd