M
Monique
16 november 2022 om 16:22
Oostenrijk Singlevakantie Niederau Zaterdag 4 maart 2023
Voor het eerst ga ik begin maart 2023 met een single-reis mee naar de wintersport. Een spannend avontuur ook omdat het lang geleden is dat ik in de bergen op de skilatten heb gestaan. Ben benieuwd wie er mee gaan. Groetjes Monique
8 reacties
S
Sjoukje
18 november 2022 om 10:42
Hoi Monique, leuk! Ik ga ook begin maart naar Niederau, voor mij is het dan 3 jaar geleden dat ik voor het laatst heb geskied. Ongeveer 12 jaar geleden ben ik ook op wintersportvakantie in Niederau geweest maar toen nog met de eenoudervakanties, inmiddels ben ik dus doorgeschoven naar de singlereis :-) en dit wordt dan ook ook mijn eerste ervaring met een singlereis, ben heel benieuwd maar ik heb er zin in! Ik ga met de bus overigens. Leuk om hier alvast te lezen wie er zoal mee zullen gaan. Groetjes, Sjoukje
0 0
M
Monique
26 november 2022 om 19:59
Há Sjoukje, wat leuk om te horen zeg. Een goed teken, lijkt me, dat je weer voor Niederau hebt gekozen. Klinkt gezellig. Het lijkt me ook wel een ideaal gebied voor beginners of voor sportievelingen, zoals ik, waarbij het al een tijd geleden is dat ze op de latten hebben gestaan. Enige les is wel weer nodig, vrees ik, maar ik heb er ook erg zin in en hoop op "kaiserwetter" die week. Ja, wie niet natuurlijk. Ik ga trouwens ook met de bus en kom vanuit Twente (Rijssen om precies te zijn) dan naar het opstappunt in Utrecht. Leuk om alvast wat van je te horen. Wie weet volgen er meer, ha, ha. Groetjes terug en tot ziens dan in maart. Monique
0 0
S
Sjoukje
04 december 2022 om 22:17
Hoi Monique, zowel het skigebied als het pension zijn goed bevallen toen ???? en volgens mij is het skigebied alleen maar uitgebreid sinds die tijd. En het is zeker geschikt voor beginners en mensen die er weer in moeten komen ???? zoveel jaar geleden hadden we de hele week zon dus misschien heb ik een vertekend beeld ???? fingers crossed dat we dat nu weer hebben! Een vriendin van mij heeft ook geboekt en wij stappen ook op in Utrecht (ik kom uit Barendrecht en zij uit Rotterdam) Leuk om je daar dan al te ontmoeten! Tot in maart ????
1 0
S
Sjoukje
04 december 2022 om 22:18
Hmmm ik geloof dat de smileys niet goed doorkomen :-)
0 0
M
Monique
10 december 2022 om 23:05
Nou, helemaal leuk en gezellig om jullie te ontmoeten en inderdaad....fingers crossed dan. Tot ziens in maart! Groetjes, Monique
1 0
B
Bart
27 januari 2023 om 12:02
Hoi iedereen die dit leest :) Bart hier 37 jaar uit het Brabantse Sint Willebrord. Ik ben van plan om ook deze reis te boeken. Echter moet ik op vrijdag 10 maart om 14:00 weer aan school staan om 2 kids op te halen… Mijn voorkeur is om zelf te rijden, zodat je de kosten kan delen(plaats genoeg omdat ik een busje rijd met 5 zitplaatsen en plaats genoeg voor de spullen dus). Echter is het dus weer lastig omdat ik donderdag avond/nacht terug moet rijden en dit niet kan vragen van de medereizigers natuurlijk. Wellicht zijn er mensen die van plan waren om met bv de trein te gaan. Groeten Bart
0 0
N
Nicole
07 februari 2023 om 16:55
Hallo allemaal. Wat een heerlijk vooruitzicht hebben wij, heerlijk een weekje skiën. Voor mij de eerste keer dat ik met een winter singlereis mee ga. Ik ga met eigen vervoer op zaterdag en hoop er later in de middag te zijn. Ik heb er al zin in. Ik zie jullie in maart. Groetjes Nicole
0 0
B
Bart
17 februari 2023 om 13:35
Hoi iedereen, Inmiddels is de reis definitief geworden. En heb ik besloten om met de bus heen te gaan en met de trein terug. Is er iemand die vanuit ergens rond Breda richting de op staplaats in Eindhoven gaat, zodat we wellicht samen kunnen rijden die kant op? Ik heb er heb er in ieder geval veel zin in! Gr Bart
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd