Meetingpoint Oostenrijk Singlevakantie Niederau Zaterdag 11 maart 2023 Hoi reisgenootjes voor Niederau 11 maart 23, even kennismaken?
M
Marieke
09 januari 2023 om 13:47
Oostenrijk Singlevakantie Niederau Zaterdag 11 maart 2023
Dag allemaal! Ik ben Marieke uit Groningen en ik ga 11 maart 23 vor het eerst in mijn leven skieën. Dit wordt ook mijn eerste reis met Estivant. Ik ben dol op bergen en op Oostenrijk. Ik reis heen met de bus van der Estivant-reis, vanuit Utrecht. Ik neem voor de reis al vast skilessen om te kijken hoeveel spierpijn ik in de bergen ga krijgen :) en probeer me wat voor te bereiden qua kleding en zo. Ik heb er heel veel zin in! En denk dat het een fantastische week gaat worden. Hopelijk ligt er voldoende sneeuw! Leuk om jullie dan te zien en wellicht zie ik jullie vooraf nog in dit topic voor een kennismaking. Groet! Marieke Timmer
2 reacties
W
Willie
17 januari 2023 om 14:19
Hoi Marieke, hier nog een bergen-fan! Ook ik ga voor het eerst op wintersport. Ik ga vooraf geen indoorlessen nemen, ik ga het allemaal daar wel meemaken in de (opgespoten) sneeuw. Ik neem de bus vanaf Holendrecht: ik denk dat wij elkaar dus al op de heenreis ontmoeten. Leuk om vooraf online al kennis te maken! Groet, Willie
0 0
M
Marieke
13 februari 2023 om 18:55
Hoi Willie! Nou leuk dat jij ook in de bus zit en nu al even kennis te maken... het komt allemaal snel dichterbij nu! Leuk om alvast even de webcams in Niederau te bekijken. EN qua sneeuw ziet het er goed uit nu. Kijk: https://www.sneeuwhoogte.nl/overzicht/oostenrijk/tirol/wildsch%C3%B6nau/niederau/webcams
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd