M
Merel
24 april 2023 om 15:05
Kroatië Singlevakantie Pakostane
Hi, Ik ben van plan de reis van 2 augustus te boeken. Wie gaat er nog meer? Mijn plan is met eigen vervoer, zodat ik nog wat dagen er achter aan kan plakken in de regio (of ergens anders). Groetjes Merel
6 reacties
R
Robin
30 april 2023 om 14:41
Hoi Merel! Ik heb deze vakantie ook geboekt met 2 augustus als vertrekdatum, Ik ga wel met het vliegtuig! Ik ben zelf al vaker met Estivant vakanties mee geweest dit is mij erg goed bevallen en het waren ook super gezellige groepen toen. Ben jij als eens vaker mee geweest met een singlereis of is dit jou eerste keer? Groetjes Robin
0 0
M
Merel
30 april 2023 om 14:50
Hey Robin, Inmiddels heb ik ook geboekt. Dit is mijn tweede singlereis. Al eens naar Slovenië geweest met Estivant. Dat was ook heel goed bevallen. Zelfs vrienden aan over gehouden. Heb er zin in!
0 0
R
Robin
30 april 2023 om 15:16
Nou super! Slovenië heb ik inderdaad ook goede berichten over gehoord en leuk dat je er ook vrienden aan over hebt gehouden! Ik heb ook super veel zin in deze vakantie kijk er naar uit! Ik kom trouwens uit Holten plaatsje in overijssel
0 0
M
Merel
01 mei 2023 om 10:29
Ik kom uit Den Bosch!
1 0
H
Hilde
18 mei 2023 om 20:05
Hoi hoi, Ik heb ook geboekt voor 2 augustus. Gezellig !
2 0
M
Merel
28 mei 2023 om 11:32
Misschien leuk om alvast een groepsapp te maken? Stuur je nummer maar via een privébericht
1 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd