M
Mariska
15 februari 2020 om 15:20
Voor de eerste keer mee
Wie kan mij overtuigen????ben zo toe aan een vakantie met leuke mensen, maar zie er ook soort tegen op alleen! Kreta lijkt me heerlijk in juli/aug wie herkent dit
9 reacties
B
Bernhard
17 februari 2020 om 01:10
De eerste keer met singlereizen is altijd spspannend maar aan het eind van de vakantie heb je nieuwe vrienden erbij kreta lijkt me juist te warm in juli en augustus dat zijn daar juist de warmste maanden kan daar 40 graden worden ik ga zelf in juni naar Sardinië
0 0
M
Mariska
22 februari 2020 om 16:59
Hi Bernhard leuk dat je heb gereageerd, ja daar heb je wel een punt qau tempraturen , heb je al vaak zulke reisjes gemaakt?
0 0
B
Bernhard
22 februari 2020 om 19:07
Ja ik heb vaker zulke reisjes gemaakt en de meeste via estivant enigste uitzondering dat ik met one2ghetter naar cyprus geweest en via kras naar berlijn in de zomer en de rest via estivant bestemmingen :lanzarote,tossa de mar Düsseldorf,3× Antwerpen, porec en dit jaar dus Sardinië,ik kijk niet zo nauw of ik in een tent slaap of niet als ik maar een plek heb om te slapen ben ik tevreden
0 0
J
John
25 februari 2020 om 07:13
hoi mariska dit wordt mn 3e keer met estifant en super bevallen , ik ga 24 september naar samos . is dat misschien wat voor je . grt john
0 0
E
Edith
12 maart 2020 om 18:08
Ik ga voor het eerst mee met Estivant maar ben al eerder met een andere reisaanbieder meegeweest op een zowel een single - als groepsreis. Ik zeg DOEN en avonturen!! Altijd wel mensen waar een klik mee is. :-)
0 0
E
Edith
12 maart 2020 om 18:09
i kga trouwens zelf in juni naar Samos. Juli/augustus op Kreta, of welk eiland dan ook, is heel warm weet ik uit ervaring. Voordeel is dat het altijd waait op de eilanden . Groetjes, Edith
0 0
T
Tamara
20 december 2020 om 13:13
Ik heb net geboekt. 31 augustus naar Kreta. Ook voor mij de 1ste keer en een hele stap om dit alleen te moeten doen. Maar ik heb zoveel leuke ervaringen gehoord dat ik de stap heb genomen en heb geboekt.
0 0
I
Ingrid
22 april 2021 om 21:42
Ik kan het echt zo aanraden, het heeft me zoveel meer zelfvertrouwen gegeven, het leuke is ook dat je nieuwe mensen ontmoet en daar hou ik van. Natuurlijk kan het niet met iedereen klikken, maar echt als je er positief en open in staat, maak je echt een mooi avontuur mee. Ik ben 2 jaar geleden 2 weken naar Ibiza geweest en ik kan zeggen dat dit echt een van de betere vakanties is geweest en Ibiza is Top! Dus in augustus ga ik ook weer voor 2 weken
0 0
M
Mieke
26 juni 2021 om 11:43
Hey Mariska, ook voor mij is t de eerste keer... Ik boekte een reisje naar Sicilië (20/7). Spannend, maar ik kijk er wel naar uit! Iedereen hier reist alleen... en t moet 1x de eerste keer zijn, nietwaar? Doen!
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd