F
Ferdy
18 juni 2023 om 22:29
Slovenië Singlevakantie Bled - Radovljica Zondag 6 augustus 2023
Hoi reisgenoten, over 7 weken vertrekken we naar Bled. Het is best een stukje rijden en vraag me af of er mensen geinteresseerd zijn om samen te rijden. Ik heb zelf een ruime station, waar wel het nodige in past. Ik vertrek vanuit de buurt van Breda en kan max. 3 personen meenemen. Als je wilt opstappen in Eindhoven of Venlo is dat ook mogelijk. Laat maar weten of hier interesse voor is. Ik heb er al veel zin in!
3 reacties
I
Ingrid
04 juli 2023 om 22:03
Hallo Ferdy, ik zou het wel gezellig vinden om mee te rijden. Ik kom vanuit Zoeterwoude en zou mijn auto dan bij jou kunnen achterlaten bijvoorbeeld of nog iemand kunnen meenemen. Wil je in een keer rijden of nog ergens tussendoor overnachten? Mijn mailadres is: Ingrid.vriezen@hotmail.com. Dat spreekt misschien makkelijker af.
1 1
A
Anita
13 juli 2023 om 21:25
Hallo Ferdy en Ingrid, Ik denk er over na om ook deze reis te boeken en vroeg me af of ik eventueel ook met jullie mee kan rijden en of jullie elkaar al een keertje (live) gesproken hebben? Ik hoor graag van jullie Groetjes, Anita Huisman
1 0
I
Ingrid
18 juli 2023 om 13:17
Hi Anita, nee ik ken Ferdy niet, ook nog geen contact gehad. Komt vast goed binnenkort ???? groet Ingrid
1 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd