K
Kari
04 juni 2023 om 09:06
Slovenië Singlevakantie Bled - Radovljica Zondag 13 augustus 2023
Hallo! Ik wil graag met de auto naar Slovenië. Wie wil er samen reizen? Ik heb zelf een auto, maar die van een ander is ook goed, want die van mij is erg klein. Misschien is het zelfs leuk een nachtje halverwege op een leuke plek te boeken om de lange reis op te breken.
9 reacties
L
Lubian
07 juni 2023 om 21:09
Hallo! Zelf ben ik van plan om met de auto te gaan, op de heen reis wil ik ergens overnachten. Betreft de terugreis weet ik het nog niet, misschien met een omweg via Oostenrijk.
0 0
E
Eline
11 juni 2023 om 11:51
Hoi! Ik ben ook van plan om met de auto te gaan en vind het leuk om samen te reizen.
0 0
K
Kari
11 juni 2023 om 12:19
Wat top! Stuur mij een appje op 0681697983. Dan maak ik een groepschat voor ons aan! Ik wilde zelf op de heenreis ook een leuke overnachting halverwege ergens te boeken. Via de whatsapp kunnen we details bespreken :)
0 0
B
Bibi
11 juni 2023 om 14:05
Hey, als er nog plaats is in de auto zou ik ook graag mee willen reizen, lijkt me gezellig :). Ik heb alleen geen rijbewijs.
0 0
K
Kim
17 juni 2023 om 17:09
Hallo allemaal! Zit te twijfelen of ik deze reis zou boeken. Gaan jullie allemaal 1 weekje of 2?? Groetjes Kim!
0 0
K
Kim
18 juni 2023 om 13:33
Zoo ik heb ook geboekt ???? ik ga met eigen vervoer, voor de heenweg moet ik nog even bedenken wat mijn plannen zijn, wellicht rij ik via Tsjechië. Voor de terug weg nog geen plannen dus op de terugweg mag er uiteraard iemand met mij mee rijden als iemand nog een plekje zoekt!
0 0
A
Astrid
26 juni 2023 om 16:36
Hey allemaal, ik heb deze vakantie ook geboekt! Heel veel zin in :) het idee is ook om met de auto te gaan. Misschien heen eerder vertrekken en nog wat mooie plekjes bekijken. Op de terugweg gewoon lekker naar huis. Samen rijden is altijd leuker dan alleen dus wie weet kunnen we samen rijden?
0 0
B
Bart
27 juni 2023 om 23:34
Heej allemaal, Ik rij ook zelf met de auto, ga alleen wel twee weken op vakantie. Mijn plan is om zaterdagochtend te vertrekken en ergens is oostenrijk te overnachten. Als er iemand mee zou willen rijden gezellig. Mijn numer is 0657945304
0 0
K
Kim
28 juni 2023 om 10:58
Hoi hoi, Mijn vakantie begint al wat eerder en ik ben van 6 t/m 10 augustus in Tsjechië Chvalsiny (bij vrienden) vanaf 10 augustus ben ik alleen en rij ik rustig aan naar Slovenië. Zijn er mensen die toevallig al eerder in de buurt zijn en het leuk vinden om al eerder een camping te pakken samen? Misschien ook leuk om al een groeps app aan te maken? Als mensen het leuk vinden kan je een apje sturen naar 0645019930. Groetjes Kim
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd