S
Sjors
21 juni 2023 om 23:14
Slovenië Singlevakantie Bled - Radovljica Zondag 20 augustus 2023
Hallo allemaal, voor mij de eerste keer dat ik dit ga doen. Ik ben wel nieuwsgierig naar wie er nog meer mee gaan. Misschien kunnen we via whatsapp of iets alvast beetje kennis maken?? Zin in
9 reacties
E
Elise
27 juni 2023 om 09:38
Hey Sjors, wat leuk dat je ook gaat! Ik heb mijn vakantie omgeboekt zodat ik nu met deze groep mee ga, ipv een week eerder :) Heel erg veel zin in! Ben benieuwd wie er nog meer allemaal gaan.
0 0
F
Feinette
28 juni 2023 om 09:51
Hey Sjors en Elise, Leuk al deze voorpret en dat we zo een beetje kunnen kennismaken met elkaar. Ik heb zin in de vakantie, een mooi afwisselend en sportief programma. Gaan jullie trouwens met het vliegtuig of eigen vervoer? Groetjes, Feinette
0 1
B
Bart
28 juni 2023 om 17:11
Hallo allen, Ik ga dit jaar ook naar Slovenië, dit is mij derde singelreis. Vertrek zelf een weekje eerder maar blijf twee weken. Ga dit jaar met eigen vervoer, en planning is om in Oostenrijk een overnachting te doen zodat ik rustig en uitgerust aan kom. Groeten Bart
0 1
E
Elise
29 juni 2023 om 14:49
Hi! Leuk, ik heb eigen vervoer geboekt. Ik ga namelijk zelf eerst een weekje zelf iets doen, waarschijnlijk naar Boedapest. En terug moet ik nog even kijken. Zou leuk zijn om met iemand mee terug te rijden :) ik ga niet met mn eigen auto maar samen terug rijden lijkt me gezellig. Iemand op de terugweg nog plek over? Als mensen het leuk vinden om van te voren al te appen, wil ik wel een appgroepje aanmaken > stuur gerust even een berichtje 06 - 27048877. Dan voeg ik je toe :)
0 0
B
Bart
07 juli 2023 om 21:47
Hallo medereizigers, Ik ga dit jaar voor de 3e mee met een reis van estivant na Sardirnië en Elba, heb ik er dit jaar voor gekozen om Slovenië te gaan ontdekken. Ben heel benieuwd naar het land en he er erg veel zin in. Grijs Bart.
0 0
B
Bastiaan
10 juli 2023 om 19:16
Hoi allen, ik heb ook deze reis geboekt. Ik heb voor de optie vliegtuig gekozen.
0 0
P
Peter
12 juli 2023 om 15:16
Goedemiddag medereizigers, zo veel zin in Slovenie, ik hoop jullie ook! het wordt vast een fantastische trip. Dit is mijn tweede keer dat ik met deze organisatie mee ga, hiervoor ging de reis naar Kos ook echt een aanrader 7 dagen zeilen. Ga met de trein naar Slovenie een keer wat anders. Kom 1 dag eerder aan en blijf 2 dagen langer.
0 0
K
Kevin
12 juli 2023 om 22:38
hallo allemaal , ik ga ook gezellig mee op mooi avontuur , dit is me 2e keer de eerste keer was naar sardinië was weer aan toe aan leuk gezellig vakantie , ik heb voor nu dat ik met vliegtuig ga
0 0
E
Eline
05 augustus 2023 om 13:13
Hé! Ik ga voor de eerste keer mee op reis! Ben benieuwd of er misschien al een app groep is voor alle voorpret? Ik kom met eigen vervoer en heb zelf nog een paar dagen vooraf en achteraf geboekt in Oostenrijk :)
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd