E
Eliza
13 oktober 2023 om 11:43
Oostenrijk Singlevakantie Niederau Zaterdag 9 maart 2024
Hi! In maart ga ik voor het eerst op wintersport! Ik heb er super veel zin in. Ga je ook? Stuur dan een berichtje :-)
6 reacties
L
Laura
01 november 2023 om 15:14
HoiHoi! Ik ga ook mee en heb er nu al onwijs veel zin in!
3 0
I
Imke
15 januari 2024 om 20:54
Hee hallo! Ik heb ook zojuist geboekt. Heel veel zin in :)
2 0
T
Theo
24 januari 2024 om 10:09
Voor mij ook de eerste keer op wintersport. Ik heb de optie 'met vervoer' gekozen. Dus met de bus. Ik kom uit Groningen, ik stap op in Utrecht.
2 7
B
Bas
11 februari 2024 om 19:05
Hoi! Voor mij ook de eerste keer op wintersport! Stap in Utrecht in de bus, tijd genoeg om kennis te maken :-) Zie dat er nu 8 aanmelding zijn, hoop allemaal definitieve reserveringen anders wordt het toch de indoor skibaan.. Vraagje, nemen jullie nog les in Nederland voor vertrek?
0 1
I
Imke
14 februari 2024 om 20:36
Ik heb een aantal lessen gepakt in snowworld. Vorig jaar was mijn eerste keer op ski’s, maar omdat er amper sneeuw lag; geen succes ;) Dit jaar een tweede eerste poging. Het zal niet per se nodig zijn om lessen te volgen van te voren, maar geeft je wel een voorsprong om te wennen aan je ski’s en skiliften! Ik heb er veel aan gehad.
1 0
S
Simon
23 februari 2024 om 23:59
Hey hoi wintersporters, mag ik bij jullie aansluiten met ontbijt en diner? anders zit ik alleen, ik heb rechtstreeks geboekt bij Busker en kom woensdag aan.
0 2

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd