C
Christine
10 november 2023 om 10:26
Italië Singlevakantie Huttentocht Dolomieten Zaterdag 24 februari 2024
Hallo allemaal. Net de aanbetaling gedaan voor de huttentocht. Twee vliegen in 1 klap. Heerlijk skiën in een voor mij nieuw berglandschap. Ik kijk er heel erg naar uit. Een mooie skivakantie in het vooruitzicht maakt het verdragen van de winter altijd een stuk gemakkelijker :-). Wie gaat er nog meer? Lijkt me leuk om kennis te maken.
9 reacties
P
Peter
10 december 2023 om 20:14
Hoi Christina.. en de anderen, ik heb ook al ruim een maand geleden geboekt en kijk er naar uit. in 2013 ook zo'n tocht gedaan en vond het voor herhaling vatbaar. Een geweldig mooi gebied daar! Ga jij met de bus Christina?
0 0
C
Christine
23 december 2023 om 07:42
Hoi Peter, leuk om te merken dat het er nog iemand gaat. Begon al bang te worden dat ik de enige was :-). Ik heb de bus erbij geboekt inderdaad. Mijn autootje heeft geen winterbanden. En hoe ga jij?
0 1
P
Peter
13 januari 2024 om 22:25
Misschien met het vliegtuig een keertje, Ik ben de (OV) mogelijkheden aan het uitzoeken en kijk ook op dit forum of er deelnemers met de auto gaan en samen willen rijden
0 0
P
Peter
13 januari 2024 om 22:25
Als ik met de bus ga laat ik het wel weten Christine
1 0
Y
Yolanda
09 februari 2024 om 15:30
Hai Peter en Christine, Toen ik net de deelnemerslijst Bekeek en Het nu een beetje begint te leven , de aankomende hutten skivakantie , dacht ik laat ik eens bij het meeting point kijken en wat leuk er stond iets in . Vorig jaar was ik net zo vroeg als jij Christine met een oproep, maar toen had niemand gereageerd. Vorig jaar was ik de eerste keer met Estivant skiën naar Anras. Een geweldig leuke vakantie en dit jaar dus weer met Estivant en deze huttentocht Lijkt me ook Super.
0 0
Y
Yolanda
09 februari 2024 om 15:31
Oh ja, ik ga ook met de bus en stap op in Amsterdam zuidoost. Ik denk jij ook Christine Want ik zie jij woont in Amsterdam , ik in Landsmeer . Ik werk overigens in Amsterdam
0 0
C
Christine
09 februari 2024 om 16:12
Hoi Yolanda, leuk dat je reageert. Ik dacht ook n.a.v. de mail die we vandaag kregen, ik kijk weer eens op het meetingpoint. Het is mijn eerste keer met Estivant. Uberhaupt mijn eerste singlereis dus ik ben heel benieuwd en ik heb er heel veel zin in. Ik moet ook opstappen in Zuidoost. Busstation Holendrecht. Wat leuk, dan zien we elkaar daar.
1 0
P
Peter
14 februari 2024 om 20:48
Hoi, ik ga met de trein en ben aan het begin van de middag in St Cristina
1 0
A
Ardi
19 februari 2024 om 13:48
Hey ski fanaten, leuk wat actie hier op virtueel platform te zien. Onze reis schiet nu wel op, nog paar daagjes maar, en het is lekker aan het sneeuwen in St Cristina :) Ook ik was vorig jr voor het eerst mee met Estivant skiën, naar Anras. Dolomieten was voor herhaling vatbaar, en dus deze huttentocht geboekt. Stapt er nog iemand op in Eindhoven? Aan de lijst te zien niet, de enige die uit Brabant komt, gaat met eigen vervoer (he, Hans ;) = Nou, tot vrijdag allemaal (of zaterdag, op lokatie), Ardi
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd