Meetingpoint Duitsland Eenoudervakantie Sauerland Zaterdag 6 juli Weekje Sauerland vanaf 6 juli - Sauerland, 04-07-2015
E
Edith
29 april 2019 om 12:46
Duitsland Eenoudervakantie Sauerland Zaterdag 6 juli
Hallo mede-vakantiegangers, In de week van 6 -13 juli ga ik met mijn dochter van 13 deze reis naar de Biggesee aan. Wij kijken ernaar uit jullie daar te ontmoeten en verheugen ons op de interessante bestemming. Wie gaan wij daar ontmoeten...?
20 reacties
E
Edith
29 april 2019 om 12:50
Er is een oude datum meegekomen, het moet natuurlijk 2019 zijn... :)
0 0
F
Frank
04 mei 2019 om 22:31
Dag Edith, Samen met mijn 2 jongens van 7 en 9 ben ik er ook bij die week, leuk! Groet, Frank
1 0
I
Inge
07 mei 2019 om 13:47
Wat gezellig! Ik heb ook net geboekt voor deze week. Ik kom samen met mijn zoontje Teime van 5 en daarna gaan wij nog een weekje naar de Eifel. Tot dan, wij hebben er zin in!
2 0
K
Karin
08 mei 2019 om 21:54
Dag allemaal, gezellig. Mijn zoon, Pepijn van 8, en ik hebben ook al zin in een weekje Duitsland. Als het weer nou net zo’n beetje lijkt op dat van de vorige zomer, dan gaat het helemaal goed komen. Groetjes, Karin
2 0
L
Liesbeth
09 mei 2019 om 17:58
Ik besluit dit weekend of ik mijn optie op die week Biggesee bevestig. Maar als ik dit zo lees, zullen mijn dochter (10), mijn zoon (8) en ik het vast naar de zin hebben!
2 0
A
Andre
03 juni 2019 om 10:28
hallo, ik heb dit weekend ook geboekt voor Sauerland samen met mijn zoon van 10. De reis naar kroatie was helaas net uitverkocht. Dus Liesbeth, boeken zou ik zeggen!! Nog 3 plaatsen beschikbaar!! Tot 07 juli allemaal!!!
2 0
I
Iris
07 juni 2019 om 18:31
Ik ben er ook met mijn kids van bijna 9 en 11 jaar. Groeten Iris
2 0
B
Ben
07 juni 2019 om 21:47
Hallo allemaal, Afgelopen weekend nog kunnen boeken in deze al bijna bommetje volle groep. Wij gaan dit jaar voor de 4e keer mee met Estivant, voor 't eerst naar Biggesee. Wij zijn Tobias (13), Merel (bijna 11) & ik en we hebben er zin in! We wonen in Nijmegen (zonder zachte 'g' ????) en houden van gezeligheid met sport en spel. KUB en Jeu-de-Boules zijn onze vakantietoppers, dus die nemen wij al zeker mee.???????? Leuk om jullie hier al te ontmoeten en wat voorpret te kunnen delen!???????? Groet, Ben
2 0
B
Ben
07 juni 2019 om 21:50
Hahaha, emoticons in de tekst roepen allemaal vraagtekens op!!
1 0
K
Karin
07 juni 2019 om 22:09
Dat wordt een gezellig grote groep, volgens mij!
1 0
D
Diane
10 juni 2019 om 16:07
Hallo Edith en alle anderen, Wij gaan 6 juli ook een week naar Camping Biggesee, Sauerland. Zoon Bas (13) en ik gaan voor de 1e keer met Estivant op vakantie. We wonen in Arnhem en hebben er veel zin in. Tot 6 juli allemaal! Groet, Diane
2 0
I
Inge
17 juni 2019 om 15:55
Hallo allemaal, Afgelopen weekend nog kunnen boeken in deze al bijna bommetje volle groep. Wij gaan dit jaar voor de 4e keer mee met Estivant, voor 't eerst naar Biggesee. Wij zijn Tobias (13), Merel (bijna 11) & ik en we hebben er zin in! We wonen in Nijmegen (zonder zachte 'g' ????) en houden van gezeligheid met sport en spel. KUB en Jeu-de-Boules zijn onze vakantietoppers, dus die nemen wij al zeker mee.???????? Leuk om jullie hier al te ontmoeten en wat voorpret te kunnen delen!???????? Groet, Ben Ik breng de zachte G wel mee! en badminton en voetbal uiteraard :-)
2 0
M
Martje
22 juni 2019 om 19:46
Leuk leuk. Voor eerste keer hier maar lijkt me helemaal gezellig. Ik en zoon Juul van 5 hebben er zij in! Tot dan allemaal. Ps: Nijmegen. Met zachte G
3 0
F
Femke
23 juni 2019 om 21:39
Hallo mede-vakantiegangers. Vandaag geboekt. Wij gaan voor het eerst met Estivant mee: Femke en mijn tweeling meiden (Jinte en Marenna) van 12 jaar. We hebben er ontzettend veel zin in!
2 0
A
Antoinette
24 juni 2019 om 12:57
Hallo allemaal, mijn kids en ik hebben er veel zin in, vooral in het watereiland te gaan ontdekken!) . Ik, Antoinette en mijn zoon Dylan van 14 jaar en dochter Shanon van 12. We komen uit Vught bij ‘s-Hertogenbosch. Voor het eerst met Estivant en überhaupt alleen met de kinderen. Altijd met familie en vrienden op pad geweest maar nu wilde ik echt alleen met de kinderen om eens helemaal op te laden en leuke nieuwe dingen te gaan ondernemen. Dus graag tot 6/7 juli!
1 0
I
Inge
24 juni 2019 om 19:57
Gezellig hoor ! Het aftellen is begonnen ????
2 0
B
Ben
26 juni 2019 om 14:43
Jazeker, het aftellen is begonnen. Een week lang droog, lekker warm weer met voldoende verkoeling is wat wij bestellen. Wie bestelt er mee? Tot 6 juli!
3 0
I
Inge
26 juni 2019 om 15:29
Ik heb net de deelnemerslijst even bekeken, de zachte G is goed vertegenwoordigd. Tot 6 juli allemaal, heel veel zin in!
2 0
S
Sandra
28 juni 2019 om 20:30
Dag allemaal, wij zijn vorig jaar voor het eerst meegegaan met Estivan naar la Roche-En-Ardenne, België. Na de eerste dag riep Jorn al "volgend jaar weer?" Dus wij gaan weer mee en dit jaar komen wij dus naar Duitsland. De camping zag (en het meer) zag er veelbelovend uit. We hebben er zin in om jullie daar te ontmoeten en weer veel te gaan ondernemen met elkaar. Tot volgende week! Sandra, Lars en Jorn (13 jaar).
1 0
E
Eric
30 juni 2019 om 10:50
Hoi allemaal! Wij zijn Eric, Casper (5) en Charlotte (7). Komen uit Vught en hebben er onwijs veel zin in om jullie volgende week te ontmoeten. Tot dan allemaal!
1 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd