Meetingpoint Duitsland Eenoudervakantie Sauerland Zaterdag 20 juli Voor het eerst alleen op vakantie met mijn jongens!
S
Sara
26 juni 2019 om 21:58
Duitsland Eenoudervakantie Sauerland Zaterdag 20 juli
Hoi, Ik kom 20 juli naar Sauerland met Sam (10) en Casper (8) en we blijven een week. Ik ben heel benieuwd wie er dan nog meer komen. Het is voor ons voor het eerst om op deze manier met vakantie te gaan. Dus ik ben heel benieuwd maar vind het ook spannend. Groetjes, Sara
4 reacties
L
Laura
30 juni 2019 om 12:05
Hallo Sara, Ik kom ook 20 juli naar Sauerland met mijn kinderen Lenn (9) en Lena (5 ). We blijven ook 8 dagen en het is ook onze eerste ervaring met een eenoudervakantie. Ik heb er van een vriendin hele goeie verhalen over gehoord, dus we hebben er erg zin in! We hopen natuurlijk op mooi weer en veel speelplezier (zodat deze mama ook heerlijk kan genieten en uitrusten in haar vakantie). Groetjes Laura
1 1
S
Suze
09 juli 2019 om 11:48
Hoi Sara, Ik kom met mijn zoontje van 10 en dochter van 18 op 20 juli en blijf ook een week. Voor mij ook de eerste keer. We hebben er erg veel zin in! Tot dan! Groetjes, Suze
1 1
I
Ineke
15 juli 2019 om 08:39
Hallo allemaal, Ik kom met mijn 3 jongens van 6, 12 en 13. Het is ook voor ons de eerste keer. Ik ben net als jullie ook heel benieuwd:) Groetjes, Ineke
1 0
M
Marvin
15 juli 2019 om 14:31
hallo , kom met mijn 2 dochters amber 10 en jade 8 jaar het is voor ons de 2de keer we zijn in 2017 via estivant in belgie geweest in laroche en dat is zo goed bevallen dat we dit jaar weer met estivant gaan
1 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd