K
Kim
23 mei 2020 om 09:58
Nederland Eenoudervakantie Sneek Zaterdag 4 juli 2020
Hallo allemaal! Wij hebben Cecine Mare geboekt, maar twijfelen nu toch ook over omboeken. Dit word waarschijnlijk het laatste jaar voor mijn oudste zoon (18 jaar) en ik wil er een leuke vakantie van maken. Ook neem ik nog een kleinere van 9 mee. Ik ben benieuwd of er veel tieners gaan omboeken naar deze locatie aangezien er hier later wel veel tieners gaan. Of gaan de meeste toch lekker naar het buitenland ondanks alles? Wij gaan de 1e 2 weken op vakantie. Ik heb nu nog een optie staan op Sauerland in de hoop dat daar nog tieners boeken, dat lijkt me namelijk ook een leuke locatie. Ik ben benieuwd welke leeftijden hier gaan boeken!
2 reacties
J
Jennifer
23 mei 2020 om 13:41
Hoi Kim, ik heb een busreis naar Cambrils geboekt, maar ben in afwachting van wat Estivant gaat zeggen. Daarna ga ik pas omboeken. Mijn meiden zijn 12, 16 en 17 en dan heb ik ook nog een zoon van 9. Ik zie dat je vanaf 4 juli twee weken wilt gaan. In de eerste week hebben mijn kids nog school, maar de week van 11 juli is wel mogelijk. Wie weet zien we elkaar dan wel. Groetjes, Jennifer
0 0
R
Ria
16 juni 2020 om 14:26
Hallo Kim! Ik heb omgeboekt van Frankrijk naar Sneek. Bij de boeking heb ik geinformeerd naar de leeftijden. Er werden toen veel tiener leeftijden opgenoemd. Onze kinderen zijn wat jonger: 14 meisje, 11 meisje en 10 jongen. Heb je al een beslissing genomen? Groet, Ria (43)
1 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd