A
Andre
05 juni 2020 om 16:31
Nederland Eenoudervakantie Sneek Zaterdag 11 juli 2020
Helaas Elba afgelast, nu maar Sneek geboekt en hopen dat het weer meezit!!! En anders zullen we zelf iets moeten verzinnen!! In ieder geval veel zin in samen met mijn zoon Damy van 12!! Wie gaat er nog meer??? En heeft tips voor de regen??
4 reacties
J
Jennifer
07 juni 2020 om 06:00
Hi André, eigenlijk zouden wij naar Spanje, Cambrils gaan, maar gelukkig kunnen wij in plaats daarvan naar Sneek. Het is natuurlijk heel wat anders, maar mijn kinderen, drie meiden van 17, 16, 12 en zoon van 9 hebben er heel veel zin in. Superleuk met zoveel leeftijdsgenootjes! Wij tellen de dagen al af! Tot dan, groetjes, Jennifer
0 1
D
Debby
07 juni 2020 om 22:09
Hai ik ga vanaf 4 juli met 2 zonen 12 en 13 jaar. Ben ook erg benieuwd. En met het weer komt het vast goed. Groetjes Debby
0 0
E
Esther
13 juni 2020 om 22:56
Heyyy. Hier ook ongeboekt van Spanje, Cambrils naar Sneek. Ik zit er 1 week met mijn dochter van 16 en zoon van 14. Veel zin in. Enne...... wat nu tips voor de regen. Positief blijven hoor. Wij rekenen gewoon op mooi weer. ????. Tot over een maand.
0 0
A
Andre
14 juni 2020 om 11:23
Hoi Esther, leuk.. De tips voor de eventuele regen waren er om mijn twee vriendinnen over de streep te trekken!! En dat is gelukt!! Ik ben positief gestemd... Nou tot snel!!!
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd