S
Sander
08 januari 2019 om 14:11
Duitsland Eenoudervakantie Sauerland Zaterdag 10 augustus
Hoi! Dit jaar gaan we, mijn jongens van 6 en t.z.t. 10 en ik, in augustus een weekje naar Duitsland. Wie gaan er nog meer? We zoeken nog een leuke tweede bestemmen; ervoor of erna; iemand een tip?? Grt Sander
5 reacties
M
Marielle
26 januari 2019 om 13:43
Hoi Sander! Wij komen ook in die week, wij zijn ikzelf en mijn zoontje van dan 10 en dochter van 13. Wij hebben alle Estivant campings in Nederland al gezien afgelopen jaren dus zijn benieuwd naar ons eerste uitstapje naar het buitenland! Wil je de 2e camping in Nederland? Dan zou ik voor de Leistert gaan ????. Tot in de zomer!
0 0
S
Sander
26 januari 2019 om 15:29
Hoi Sander! Wij komen ook in die week, wij zijn ikzelf en mijn zoontje van dan 10 en dochter van 13. Wij hebben alle Estivant campings in Nederland al gezien afgelopen jaren dus zijn benieuwd naar ons eerste uitstapje naar het buitenland! Wil je de 2e camping in Nederland? Dan zou ik voor de Leistert gaan ????. Tot in de zomer! Gezellig!! Wij hebben nog geen enkele camping in Nederland gezien. Ben bang voor regen ;-). Ga de leistert straks digitaal verkennen, thx voor de tip! Tot in augustus, dan proosten we op een mooie week!
0 0
M
Marielle
27 januari 2019 om 17:34
Gezellig!! Wij hebben nog geen enkele camping in Nederland gezien. Ben bang voor regen ;-). Ga de leistert straks digitaal verkennen, thx voor de tip! Tot in augustus, dan proosten we op een mooie week! Haha, wij hebben afgelopen jaar op beide campings amper een druppel regen gezien bij 35 graden ????. Maar zeker de Leistert is ingespeeld op slecht weer, heel groot binnen zwembad! En genoeg ander vermaak binnen.... Tot in Augustus!
0 0
J
Jan
13 juli 2019 om 01:02
Hoi Sander en Mariëlle, Wij zijn er ook bij die week! Wij zijn Kimberley (13) en Jan (oud),wij zijn daar nog niet geweest maar het wordt op dat moment ons 4e keer estivant. Vorig jaar in burgh-haamstede geweest met idd boven de 30 graden en was super!! Over Sauerland veel positieve reacties gekregen van diverse reisgenoten om daar maar eens te gaan kijken. Laten we hopen dat we mooi weer krijgen en dat we een leuke tijd gaan krijgen daar met zijn allen,maar dat gaat zeker goed komen! Tot over een paar weekjes,groetjes Jan en Kimberley
0 0
M
Marielle
05 augustus 2019 om 21:31
Hoi Jan! Wij waren vorig jaar ook in Zeeland met tropische temperaturen! Dat zal het nu niet worden, maar daar wordt het vast niet minder gezellig van!
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd