J
Joyce
23 mei 2021 om 20:54
Nederland Eenoudervakantie Veluwe Zaterdag 17 juli 2021
Hoi, ik ben Joyce en samen met mijn zoontje Sidney van 9 jaar gaan wij dit jaar mee. Estivant is voor mij helemaal nieuw, maar lijkt me super gezellig om met nog meer alleenstaande ouders en kinderen in "1 straatje" te zitten. Ik ben benieuwd wie er nog meer mee gaan en wat jullie ideeën bij zo'n vakantie zijn? Gr van mij
9 reacties
L
Lisa
27 mei 2021 om 20:08
Ha Joyce, heel leuk dat jullie ook gaan! Ik ga ook samen met mijn zoontje Tygo van 9 jaar. Voor mij ook helemaal nieuw, nog nooit een eenoudervakantie gedaan. Ben ook heel benieuwd wat ik kan verwachten. Vind het ook best spannend! Hopelijk vooral een fijne tijd voor de kinderen, mooi weer en gezelligheid onder de alleenstaande ouders :)
4 0
P
Paul
27 mei 2021 om 21:16
Hoi Joyce en Lisa, ik ga ook die week samen met mijn twee zonen van 9 en 10 naar Estivant. We zijn vorig jaar al een keer met Estivant naar een andere camping geweest, wat ons erg goed beviel! Dus dit jaar weer. We hebben er ontzettend veel zin in.
4 0
S
Saskia
28 mei 2021 om 20:58
Hoi allen ook ik ga samen met mij dochter vanaf de 17e naar de Veluwe. Mijn dochter is dan bijna 5 jaar. Wij gaan 2 weken en dit wordt de 3e keer dan met estivant.
4 1
J
Joyce
29 mei 2021 om 07:48
Leuk zeg! Heb er echt zin in :)
3 0
L
Lotte
01 juni 2021 om 19:12
Hai allemaal! Ik en mijn dochter Betty van 7 zijn ook van de partij! 2 jaar geleden ook met Estivant weggeweest wat super leuk was. De kids trekken leuk met elkaar op. Ik vond het 2 jaar geleden heel fijn en de vakantie had een ongedwongen sfeer. Als je mee deed was het super en als je besloot even niks te doen of er zelf op uit te trekken was dat ook prima. Dit jaar op de camping, we hebben er veel zin in! Hopelijk een lekker zonnetje voor ons allen dan☀️ Groetjes Lotte
3 1
L
Lydia
06 juni 2021 om 20:56
Hallo allemaal! Ik sluit ook aan 17 juli voor een weekje met mijn 3 (ja echt 3 hele) kinderen! Tijmen van dan bijna 7, en Flore bijna 5, Bobbie ruim 3,5. We hebben er zin in!! Lang geleden een singlereis gedaan, daar positieve verhalen over 1 oudervakanties gehoord dus keuze was makkelijk en snel gemaakt. Heb er alle vertrouwen en vooral heel veel zin in! Groetjes Lydia
3 0
G
Geert
15 juni 2021 om 15:52
Hoi Allemaal, Ik en mijn zoon Arjan van 7 komen ook naar Epe. Ik reken op goed weer en dat alle regen in Amersfoort blijft hangen en de heuvels niet over komt. Wij komen van de kust en even weg uit de wind (en de regen) lijkt ons erg lekker. Arjan is dol op zwaardvechten. Dus de zwaarden gaan mee. Nemen andere kids ook spulletjes mee voor buiten speel dingetjes? Groetjes en ik kijk er naar uit jullie allemaal te ontmoeten. Geert
2 0
A
Annemieke
11 juli 2021 om 18:03
Hi allemaal! Ik en mijn dochter van 8 en zoon van 4 zijn er die week ook bij. Onze eerste keer Estivant en veel zin in. Mooi weer is onderweg dus dat is mooi meegenomen! Tot snel
4 1
D
Dirk
15 juli 2021 om 17:11
En ik kom met twee van mijn dochters, Julie (7) en Eline (5). Tot zaterdag!
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd