B
Bianca
28 februari 2021 om 13:20
Nederland Eenoudervakantie De Huttenheugte Maandag 12 juli 2021
Vorig jaar had Estivant voor het eerst huisjes in hun assortiment. Wij zijn toen 1 week geweest naar Hoog Vaals en wat was dat een fantastische vakantie. Ik was dan ook echt teleurgesteld toen deze uit het assortiment ging. Maar tot mijn grote plezier kwamen er later 2 CenterParcsen voor in de plaats. En de Huttenheugte is 1 van mijn favorieten. Dus ik heb dan ook meteen geboekt voor 2 weken genieten. Het wordt vast weer super leuk en misschien nog wel leuker dan vorig jaar :):):)
7 reacties
C
Chantal
25 mei 2021 om 19:07
Wij gaan ook. 1 week maar hebben er zin in. 4 jaar geleden in België geweest. Was Fantastisch. Ben wel benieuwd hoe dat gaat als iedereen een eigen huisje heeft! Hebben er zoveel zin in!
0 0
B
Bianca
08 juni 2021 om 14:40
Leuk Chantal! Met huisjes is denk ik net wat je er zelf van maakt. De eerste week van de vakantie is het wat rustiger en heb je een klein groepje. Maar dat maakt het ook juist gezellig. Vorig jaar gingen wij bij elkaar op de terrasjes achter de huisjes zitten s'avonds met een glaasje wijn en s'ochtends met een bakje koffie. Wij hadden een hele leuke club mensen zo. Wil je er even niet aan mee doen, dan kun je je wat makkelijker terugtrekken in je huisje. En vind je het wel gezellig, sluit je gewoon aan bij elkaar op het terras. Wij hadden toen ook het Estivant terras er pal voor dus konden dat ook goed zien. Ik weet niet hoe dat nu is bij de Huttenheugte. De Huttenheugte zelf ken ik wel. Super leuk park met veel te doen. Ik heb Estivant ook nog even gevraagd om ons tijdig de huisjes en reserveringsnummers te sturen. Dan kun je in de app van te voren nog van alles regelen. Verder ben ik ook reuze benieuwd hoe het dit jaar gaat worden. Hopelijk net zo leuk als vorig jaar of nog leuker. Vorig jaar waren het in de eerste week overwegend wat jongere kinderen. Nu zijn er veel pubers bij zag ik. Ik heb zelf twee jonkies maar gelukkig zijn er meer van hun leeftijd dus moet goed komen. En de pubers kunnen het met elkaar heel leuk maken denk ik :)
0 0
M
Marjolein
09 juni 2021 om 22:39
Hoi Bianca. Ik ga ook 1 wk, maar das voor jou de 2e wk dan. Ik heb topic bij 19-7 gestart. Ik heb ook 2 jonkies. Waar moet ik aan denken bij" via de app van te voren van alles regelen"? Grtjs Marjolein
0 0
B
Bianca
13 juni 2021 om 21:18
Hoi Marjolein. CenterParcs heeft een eigen app die je kunt dowloaden. Je kunt hem gewoon op zoeken. Daar kun je al wat dingetjes bekijken. Bijvoorbeeld het programma wat er in een week te doen is. Zodra je ook een cottage nummer en reserveringsnummer hebt, kun je dit hier invullen en dan kun je zaken bestellen op je cottage nummer. Bijvoorbeeld boodschappenpakketten die dan klaar staan als je aan kom. Ontbijtpakketten. Service pakketten voor je huisje (uitbreidingen). Je kunt er reserveringen in maken voor de dingen die er te doen zijn of voor de restaurants. Je kunt ook cottage diners bestellen. Denk bijvoorbeeld aan een gourmet pakket met gourmet stel. Fietsen huren etc. Er zit ook een routemiep in voor als je de weg niet meer weet want alle huisjes lijken op elkaar daar en als het donker is wil dat in het begin nog wel eens gebeuren hihi. Verder staat er veel info in. Al met al kun je er veel mee :)
0 0
C
Chantal
22 juni 2021 om 18:57
Ooh dat zou handig zijn. Hoe kom je aan die gegevens?
0 0
B
Bianca
23 juni 2021 om 20:27
Ik heb ze hier een paar weken terug over gebeld. Estivant stuurt dit als het goed is aan ons toe in de week voor vertrek :)
0 1
E
Elvira
11 juli 2021 om 19:58
Hello Ladies! Ik ben nieuw hier. Als alles meezit zijn mijn meiden en ik er ook vanaf morgen bij. De reservering is er maar, de boeking is nog niet definitief bekend :-( Hoe zit het met de activiteiten georganiseerd vanuit Estivant? Of moet je toch echt zelf je kids bij de Centerparcs app aanmelden voor activiteiten? Ik heb echt geen flauw idee en ook pas afgelopen vrijdagavond gereserveerd. Wie weet tot morgen! Groetjes, Elvira
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd