M
Meinaart
20 juni 2021 om 15:09
Nederland Eenoudervakantie De Huttenheugte Maandag 19 juli 2021
Hoi! Ik ben Meinaart, 38 jaar uit Den Haag. Vader van Thijs (8) en Nina (5). Dit is tweede keer dat ik mee ga met Estivant. Vorige keer in 2019 in Italië. Wij hebben er in ieder geval zin in! Ben erg benieuwd hoe het gaat op een Bungalowpark in plaats van een camping :). Toch maar voor éénoudervakantie gegaan zodat ik misschien zelf ook nog beetje vakantie heb ;). Wel fijn ook voor m’n kinderen dat de andere kinderen in soortgelijke situatie zitten. Tot over paar weken!
7 reacties
M
Marjolein
21 juni 2021 om 18:47
Hi Meinaart. Ik ben Marjolein, 43jr, ook uit Den Haag! En ik ga samen met mijn meiden Mylou (7,5) en Gwen (4,5) mee. Ook voor de 2e keer, o.a. zelfde reden: ook zelf beetje vakantie! 2e x estivant; 3jr terug in Vielsam belgie.
0 0
S
Sandra
23 juni 2021 om 19:46
Hoi! Ik ben Sandra en ik ga samen op vakantie met mijn zoon, Koen van 5 jaar. 2e keer Estivant! Ik ben benieuwd naar de huisjes en Centerparcs! Mijn zoontje kijkt uit naar het mooie zwembad.
0 0
B
Bianca
23 juni 2021 om 20:35
Hoi allen. Ik ben Bianca, 44 en moeder van Jayden (6) en Anna (7) en wij gaan 2 weken (dit is de tweede week). Voor ons is het ook de tweede keer. Vorig jaar ben ik ook naar een bungalowpark geweest met ze van Landal. Was super leuk toe. S'avonds gezellig bij elkaar op het terras van de huisjes. Leuke dingen gedaan. Maar ook de kans om je even terug te trekken. Gewoon top! Ik ben een vaste CenterParcs ganger en hier ook al paar keer geweest. Leuk park voor de kleine kinderen met een fijn zwembad. Ook de wildwaterbaan is hier goed begaanbaar voor de kleintjes. En nu gecombineerd met Estivant is helemaal top. In plaats van in je eentje alles te doen nu met een groep. Ik kijk er weer naar uit :)
0 0
S
Suzanne
12 juli 2021 om 08:15
Hoi! Ik ben Suzanne, moeder van een zoon van 12. Hij neemt ook een vriendje mee. Dit is mijn eerste jaar dat ik een éénoudervakantie heb geboekt. Het lijkt me leuk om ook andere alleenstaande ouders te ontmoeten. Ik ben heel benieuwd!
0 0
E
Ellen
13 juli 2021 om 22:31
Hi, ik ben Ellen, moeder van Sem (12) en Levi (10). Vorig jaar ook met Estivant op de camping geweest. Dit jaar een bungalow park, hopelijk net zo gezellig. #wijhebbenerzinin
0 0
S
Sanne
16 juli 2021 om 18:49
Hoi ik ben sanne, mama van Hidde (9), melle (7) en falco (5). Wij hebben ontzettend veel zin in de vakantie! Weet iemand of we al eerder op het park mogen maandag?
0 1
R
Rob
18 juli 2021 om 15:59
Hallo allemaal! Ik ben Rob, vader van Evi (8) Finn (6) en Zoë (4). Het wordt voor ons de eerste keer om op deze manier op vakantie te gaan, we hebben er erg veel zin in! Tot morgen!
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd