F
Froukje
17 juni 2021 om 16:36
Nederland Eenoudervakantie De Huttenheugte Maandag 26 juli 2021
Hoi! Ik ben Froukje (37) en samen met mijn dochter die in augustus 6 wordt gaan we een week naar De Huttenheugte. Even over een drempeltje heen :) Wie is er deze week ook?
9 reacties
J
Judith
08 juli 2021 om 14:58
Hoi Froukje, mijn dochter en ik zijn er ook. Zij is 11. Is idd drempeltje, maar wel heel fijn al die leeftijdgenootjes en lekker samen zwemmen, spelen en chillen. Kunnen wij ook wat meer 'achterover leunen'. Tot dan! Judith
2 0
I
Isabel
10 juli 2021 om 23:54
Hoi hoi. Hier ook een drempeltje ;)
1 0
I
Isabel
10 juli 2021 om 23:55
Mijn dochter is 12 en heeft er veel zin in!
1 0
T
Tamara
12 juli 2021 om 13:12
Hoi Hoi... ik zal er ook zijn met mijn twee jongens van 10 en 14. De jongste heeft er veel zin in. De oudste is als echte puber vooral geïnteresseerd of de Wifi voldoende werkt. Hier geen drempeltje meer. 2 jaar geleden met mijn heren ook al op de camping in Frankrijk geweest met Estivant. Wel benieuwd hoe de sfeer wordt in NL en in huisjes ..
2 0
R
Rick
13 juli 2021 om 13:01
Hoi. Mijn dochter van 13 en ik gaan ook die week naar Dalen. Geen drempels meer. Verschillende keren mee geweest met Estivant. Altijd erg naar ons zin. Dit jaar mijn dochter voor het eerst als middelbare scholier bij Estiventure! dus die heeft me bijna gesmeekt om weer met Estivant mee te gaan :-)... Tot de 26ste!
2 0
B
Babs
19 juli 2021 om 09:30
Hey! Ik ben Babs en samen met mijn dochter Abby (8 jaar) kom ik ook vanaf 26 juli naar de Huttenheugte. Dit is onze 4e keer met Estivant en we hebben er weer zin in. Vorig jaar voor de eerste keer in een huisje in Limburg (met Estivant) gezeten en dan moet je wel iets meer moeite doen om contact met elkaar te houden dan wanneer je allemaal in een tent zit, maar dat was mij goed bevallen. Tot volgende week!
1 0
A
André
20 juli 2021 om 10:24
Hoi! Ik kom samen met mijn zoon Silvijn. Hij is 8 jaar oud. Dit is onze eerste keer dat we zoiets doen, dus we zijn benieuwd en hebben er zin in. Tot volgende week!
1 0
W
Willeke
24 juli 2021 om 12:52
Hi, leuk dat jullie ook gaan! Voor mij al de vierde keer. Ik vind het altijd heel gezellig en vrijblijvend met Estivant en ook de kinderen hebben veel plezier samen. Ik ben er ook bij met mijn dochter Louise van 10 jaar (volgende maand 11 jaar; vindt ze heel belangrijk????). Ik heb dit jaar ook mijn moeder Greet meegenomen van 71 jaar, die pas weduwe is geworden. Zij houdt van gezelligheid en is jong van geest dus ik denk dat het wel goed gaat komen!
2 0
W
Willeke
24 juli 2021 om 12:52
Vraagtekens waren smiley
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd