E
Elisabeth
06 juli 2021 om 11:13
Nederland Eenoudervakantie De Huttenheugte Maandag 2 augustus 2021
Hoi, ik kom 2 augustus met 2 jongens van 14 en 15. Ik ben wel benieuwd wie er nog meer komt en of er al wat bekend is over het programma etc. Groetjes, Elisabeth
6 reacties
E
Esther
07 juli 2021 om 11:07
Ik kom met mijn 15 jarige dochter! Wij hebben er zin in! Geen idee of er al iets bekend is qua programma ? Ik laat me verrassen, voor ons het 3e jaar dat we meegaan
1 0
M
Marjo
15 juli 2021 om 23:23
Hoi! Voor mij en mijn 2 dochters (6 en 8) is het ook de eerste keer met Estivant! Ik kijk er enorm naar uit! Ik heb nog geen programma gezien, maar dat komt vast goed. Groetjes, Marjo
1 0
O
Onno
18 juli 2021 om 00:28
Hi, tweede keer Estivant, kom samen met m’n zoon (8) en dochter (6) en ook wij kunnen niet wachten ;-) . Groet, Onno
1 0
A
Amos
19 juli 2021 om 11:43
Hoi allemaal, het is voor ons de 3de keer alweer. Estivant heeft altijd een leuke programma voor de kids - én ook voor de ouders. Meestal worden de groepen verdeeld onder en boven de 12 om passende activiteiten te bieden. Ik heb gekeken op de site van Central Parks De Huttenheugte en er is zat te doen! Ik kijk er naar uit, ook jullie te ontmoeten. Tot dan. Groet, Amos
0 0
M
Marleen
23 juli 2021 om 21:43
Hoi, het is voor ons (met mijn zoon van 8) de 5e keer met Estivant. Ik had eerst geboekt voor America, maar daar was te weinig animo voor. Dalen is voor mij vlakbij huis. Maar op het park ben ik nog nooit geweest. Alleen hebben we daar wel eens gezwommen, mooi zwembad. Ik wel zin in de vakantie. Groetjes Marleen
0 0
J
Josée
01 augustus 2021 om 11:45
Nou ik, Lesley en Tess zijn er eigenlijk wel klaar voor! Is het al morgen?! Leuk om jullie te gaan ontmoeten! Josee
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd