M
Marinella
15 juni 2021 om 13:58
Nederland Eenoudervakantie De Huttenheugte Maandag 9 augustus 2021
hai Sofie en alle anderen, ik heb zojuist het laatste huisje van 9-aug geboekt! Mijn zoon van 14j en ik zijn al vaker met estivant op vakantie geweest, maar altijd kamperen. Deze keer een compromis naar mijn zoon, omdat we in juli al 1 week gaan kamperen ('hardcore' zonder elektriciteit in een bos) bij Buitenkunst. We hebben zin in deze voor ons luxe vakantie :) groetjes, Marinella & Louie uit Amsterdam
3 reacties
A
Agnes
28 juni 2021 om 12:55
Hoi, mijn dochter(14) en ik gaan voor de eerste keer mee. Wij hebben ook geboekt voor 9 aug.. Leuk om alvast mensen te ontmoeten. Groetjes Agnes en Elize uit Enschede
0 0
T
Tamar
03 augustus 2021 om 07:19
Hoi, mijn dochter van 9 en ik gaan ook voor het eerst mee met een éénouder vakantie, wij zijn heel benieuwd! Weet er al iemand hoe laat we er mogen zijn op maandag de 9e ? Ik dacht dat we 8 dagen van tevoren iets zouden horen. Groetjes van Tamar en Gillian uit Krimpen aan den Ijssel (bij Rotterdam)
0 0
T
Tamar
03 augustus 2021 om 08:35
Oh en nog een vraag, voor iemand die al ervaring heeft, kun je ergens al zien wat de activiteiten zijn voor de kinderen ? Want er zijn vast nog meer activiteiten die mijn dochter zou willen doen van Center Parcs zelf, maar door coronatijd moet je die denk ik ook op tijd boeken.
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd