S
Simone
10 juni 2021 om 17:37
Nederland Eenoudervakantie De Huttenheugte Maandag 16 augustus 2021
Wat een heerlijk weer en dan een mail van Estivant! Wij hebben al helemaal zin in de vakantie! Voor ons de eerste keer, dus stiekem ook nog wel een beetje spannend. Benieuwd wie er allemaal nog meer mee gaan. Leuk om jullie hier alvast te spreken en anders tot in augustus! Groetjes, Sebas (3,5 jaar) en Simone
13 reacties
B
Bob
23 juni 2021 om 23:58
Hoi Simone! Ik ben ook erg benieuwd, voor ons ook de eerste keer… spannend maar het zal vast goed komen toch? groetjes Bob, Job (8) en Sofie (7)
0 0
L
Luuk
24 juni 2021 om 00:00
Hi Simone, Wij hebben zojuist ook een plekje bemachtigd en ook voor de eerste keer. Erg benieuwd, maar wel heel veel zin in. :-) ! Ik neem een zoon van 7 en een dochter van 5 mee; tot in augustus ! Groetjes, Luuk
1 0
K
Katinka
28 juni 2021 om 22:52
Hi allemaal, wij gaan ook gezellig mee! Voor ons ook de eerste keer en ben enorm benieuwd. Heerlijk vooruitzicht wat mij betreft en super veel zin in! Ik kom samen met mijn dochter Sterre (5 jaar). Groetjes, Katinka
1 0
A
Annemien
02 juli 2021 om 21:40
Hi allemaal, ook voor mij (ons) is het de eerste keer en best wel spannend! Ben blij te horen dat er meerdere zijn die de eerste keer meegaan :). Wij komen met z'n tweeën, ik en Lucas (5,5 jaar). Tot in augustus. Gr. Annemien
1 0
M
Mirjam
08 juli 2021 om 13:07
Hoi allemaal, voor ons het 3e jaar. Het bevalt dus zeker :) 1e jaar naar Rovinje en vorige jaar en dit jaar Nederland (ivm Corona). Wij komen met z'n 3en. Morris is 6 jaar en Liv is 4 jaar. Tot in augustus! Groetjes, Mirjam
1 0
S
Simone
09 juli 2021 om 21:32
Fijn dat er meer mensen zijn die voor de eerste keer meegaan! Het wordt ondertussen sowieso al lekker druk in de week van 16 augustus. Leuk om al wat namen en leeftijden voorbij te zien komen. Kan niet wachten tot het zover is! Mirjam, jij als deskundige ;-) nog tips voor ons?
1 0
M
Marieke
10 juli 2021 om 16:22
Hi allemaal, ook wij hebben nog een plekje kunnen bemachtigen en gaan voor de eerste keer mee. We zijn benieuwd en hebben er vooral heel veel zin in! Groetjes Marieke, Thijm (14) en Mick (12) uit Utrecht
0 0
M
Mirjam
12 juli 2021 om 11:43
Haha nee niet echt tips. Vorige 2 keren stond ik op een camping. Deze waren in Nederland al vol toen ik boekte. Dus heel benieuwd hoe dat het huisjes gaat maar dat komt vast goed Estivant kennende. :)
1 0
M
Mirjam
13 juli 2021 om 09:39
Hoi! Voor mij de 2e keer met Estivant. Wij zouden naar Duitsland gaan, maar heb toch besloten om om te boeken naar Nederland. Heel veel zin in! Ik neem Timo (10) en Mirthe (7) mee!
0 0
P
Patrick
15 juli 2021 om 21:25
Nou ik heb het laatste plekje bemachtigd, na alle corona berichten blij dat dit in ieder geval vastligt. En ik neem mijn meisje Jadzia (4) mee. Ook eerste keer…
1 0
M
Monique
19 juli 2021 om 21:13
Leuk allemaal en iedereen die meegaat! Ik ben al vaker met Estivant meegegaan, super goed bevallen altijd. Deze zomer de Estivant tent ingewisseld voor deze optie, wegens herstel van een hernia - wel lekker een echt bed en huisje. Ik kom met Luca (15) en Mynthe (13). Zin in! Groeten, Monique
0 0
T
Tina
21 juli 2021 om 22:27
Hoi allemaal! Ook wij hebben vanwege het feit dat ik herstellende ben van een ziekte omgeboekt (oorspronkelijk Spanje). Dan is het om in Nederland te blijven toch wel heel geruststellend ????. Fijn dat het kon! Dit is onze 4de vakantie met Estivant. Bevalt zeer goed! Tot dan, hopen op mooi weer ???????????? groetjes Tina (40) en Verin-jay (10) uit Maarssen.
0 0
L
Luuk
27 juli 2021 om 09:47
Wat leuk; zo te horen komt het allemaal wel goed voor de mensen die voor de eerste keer meegaan! Inderdaad ook leuk om de leeftijden van de kinderen te zien die mee gaan, ik zal mijn eigen leeftijd ook nog even delen (eumh.. 37. .:-))
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd