M
Marloes
25 januari 2022 om 09:14
Oostenrijk Eenoudervakantie Maria Alm Vrijdag 18 februari 2022
Hoi, ik ga aankomende voorjaarsvakantie met mijn twee jongens (8 en 12) naar Maria Alm. Onze tweede keer wintersport met Estivant, we kijken ernaar uit! De jongens gaan op les, en ik wil zelf ook een paar dagen opfrisles nemen. Zijn er toevallig nog meer ouders die dat van plan zijn? Groetjes, Marloes
9 reacties
S
Sharon
28 januari 2022 om 11:34
Hoi Marloes, wij gaan voor het eerst met Estivant op wintersport. We zijn wel al eens in de zomer met Estivant mee geweest. Mijn kinderen van 12 en 14 hebben 4x eerder geskied en komen op zich de berg wel goed af. Zelf neem ik geen les meer, maar er zijn er vast meer die dat wel gaan doen. Tot over 3 weken. Groetjes, Sharon
1 0
P
Pauline
31 januari 2022 om 11:09
Hai hai, ik sta op punt om ook te boeken voor Maria Alm, mijn zoon is 11....ik vind eigenlijk wel dat hij op les "moet", hij niet haha :-), .....we gaan het zien. Zin in. Ciao Pauline
1 0
B
Bas
31 januari 2022 om 19:26
Er is al een appgroep omdat een gedeelte van de groep elkaar kent van twee jaar geleden . Als je me je nummer stuurt via priverbericht dan voeg ik je toe
1 7
H
Hans
02 februari 2022 om 11:27
Hoi Bas, wij gaan ook naar Maria Alm. Kun je mij toevoegen? 06-20545306. Groetjes, Hans
0 0
F
Francien
03 februari 2022 om 18:33
Hi allemaal, na twee goed bevallen zomervakanties met Estivant besloten om ook maar eens op skivakantie te gaan. Ik ga samen met mijn dochter Cécile van 10. Even een vraagje: zojuist kreeg ik een mail van Estivant dat hotel Alpenhof overboekt is en dat wij een kamer krijgen in een ander hotel. Geldt dat voor meer van jullie? Het hotel ziet er meer dan prachtig uit, maar het lijkt me wel jammer als de groep in verschillende hotels zit. Groetjes, Francien
0 1
S
Simone
03 februari 2022 om 18:55
Hallo allemaal, mijn zoon Max van 16 en ik zijn ook van de partij en hebben er zin in! Eerste keer op eenoudervakantie. Max wil graag beter leren snowboarden. Dus wel een paar dagen op les. Zijn er nog meer snowboarders in da house?? Marloes ik ski en neem ook een opfrislesje! En wij hebben inderdaad dat bericht ook gekregen van de overboeking. Tante Frieda lijkt ook ons meer dan prima alternatief maar Ik ben ook wel benieuwd of de groep nu in tweeën is gesplitst, dat zouden ook wij jammer vinden.. grts Simone
1 2
F
Francien
04 februari 2022 om 10:53
Hi allemaal! Zojuist even contact gehad met Estivant: de hele groep zit in het andere hotel! We hebben er heel veel zin in. Tot over twee weken! Groetjes, Francien
2 1
T
Tanja
05 februari 2022 om 09:38
Hallo allemaal! Bedankt voor bovenstaande info! Ik kom met mijn dochter van 12. Ze hoeft niet meer op les. (Ik ook niet :-)) We hebben er veel zin in!
1 0
A
Arjen
12 februari 2022 om 16:25
Hoi Bas, was het al gelukt om de nieuwe mensen toe te voegen aan de groeps app? Of kan iemand anders dat ook doen?
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd