M
Marille
22 december 2021 om 18:28
Oostenrijk Eenoudervakantie Zell am Ziller Vrijdag 25 februari 2022
Hallo allemaal! Wie gaat er mee deze week? Groeten James & Marille
21 reacties
N
Nikè
24 december 2021 om 10:36
Hoi! Wij gaan mee. Ik heb er superveel zin in. Groetjes, Nikè & Reaven
0 0
R
Ralph
27 december 2021 om 07:56
Hoi, Ik ga ook mee. Samen met mijn zoon van 13 en mijn dochter van 11. We hebben er heel veel zin in. Het is onze eerste vakantie op deze manier en ook nog is de eerste keer skiën. We zijn al druk in de weer met skifflessen. Dus we zijn al aan het genieten van de vakantie (en spierpijn) :-)
1 0
N
Nikè
29 december 2021 om 10:35
Ik kwam vandaag onderstaand filmpje tegen. Mooie beelden van het skigebied en de pistes. https://youtu.be/KauihLImAZw
1 1
E
Ellis
04 januari 2022 om 11:57
Heerlijk om te zien, al erg veel zin in !! Ik kom overigens met mijn dochter Laura, van 14 jaar, al een aantal keer mee geweest met Estivant, eerste keer op deze locatie.
0 0
E
Erik
05 januari 2022 om 13:20
Hoi...Nora (15) & ik gaan ook mee...Gaan met de bus vanaf Utrecht! Veel zin in!!
0 2
M
Martyne
07 januari 2022 om 14:10
@Erik. Is Nora voor 1 sept 2006 geboren? Mijn dochter is ook 15 en hopen in februari af te reizen naar Oostenrijk. Zij is voor 1 sept 2006 geboren en heeft de booster nodig om Oostenrijk binnen te komen. Estivant zegt dat er niet geannuleerd kan worden, aangezien de reis wel wordt uitgevoerd. Maar ook dat me dochter niet mee mag, als de regels niet veranderen. Omdat Estivant zich aan de regels wil houden. Nog kan er dan niet geannuleerd worden en ben ik wel betalingsplichtig. Nu ben in nieuwsgierig of je dochter ook in deze categorie valt en jullie al een oplossing hebben gevonden :)
0 5
K
Kirsten
08 januari 2022 om 20:15
Wij hopen ook deze week te gaan. Reinier van 14, Willemijn van 12 en Laurens van 8 jaar gaan met me mee. Het is voor hen de 2e keer wintersport. Reinier snowboardt en hoopt dat er meer leeftijdsgenoten zijn die dat doen.
0 0
M
Marille
08 januari 2022 om 23:40
Leuke reacties! James (5 jaar) gaat op ski les en ik heb al ervaring. Wij gaan met de bus vanaf Eindhoven. Groetjes Marille
0 0
D
Denise
17 januari 2022 om 22:53
Naomi (13 jaar) en ik gaan ook mee met de bus vanuit Eindhoven. Voor ons niet de eerste keer dat we skiën maar wel de eerste keer met Estivant. Ik ben heel benieuwd. Gr Denise
0 0
M
Marlies
28 januari 2022 om 20:36
Hoi, mijn zoon Senne (10) en ik vertrekken ook vanaf Eindhoven met de bus. We zijn vaker wezen skiën en 1 x eerder met Estivant op wintersport geweest. Hopelijk weer zo'n leuke week! Tot snel, groetjes, Marlies. PS: hij skiet mij er inmiddels uit...
0 0
M
Mar-Len
30 januari 2022 om 12:15
Hoi, mijn dochter Kim 17 en ik, Mar-Len, hebben een optie op Zell am Ziller. Samen op de lange latten! We gaan al jaren met Estivant op zomervakantie omdat het een fijne organisatie is. Als ik groen licht krijg van mijn baas dan nog de volgende keus maken: bus, auto of trein. Met de auto vind ik best spannend als het gaat om sneeuwkettingen aan doen en eventueel ingesneeuwde auto na een week. Is er nog iemand die met de auto gaat? Als ik besluit met de auto te gaan zou ik graag contact hebben met iemand die ook de route naar Zell am Ziller aflegt? Is er iemand die ervaring heeft met de trein? De nachttrein is vol. Weet iemand of het te doen is met de gewone trein en 4 x overstappen? Ookal is het nog niet definitief.....de voorpret is er niet minder om. Heel veel zin in! Zie jullie in de sneeuw.
1 6
P
Pearl
01 februari 2022 om 20:44
Hoi, dacht zal ook even kijken of er al iets is geschreven door mede reizigers. Ik ben Pearl en ik neem mijn zoon Jens van 13 mee. Wij kunnen skieen en snowboarden. Wij komen uit Den Haag en gaan met de bus vanuit Utrecht mee. Meer mensen uit deze richting? Had bij het boeken al vernomen dat er veel kinderen tussen 10 en 14 jaar meegaan. Leuk voor mijn zoon. Overigens mijn eerste wintersport met Estivant. Wel al paar zomervakanties gedaan. Fijne organisatie.
0 0
M
Mels
02 februari 2022 om 18:35
Hallo allemaal! Wij zijn Lana (8), Timo (6) en Mels (42). Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we mee kunnen. Voor Lana en Timo is het de eerste keer op wintersport. Ik heb meer dan 10 jaar niet op mijn snowboard gestaan, maar ik denk dat het net als fietsen is: je verleert het nooit :) Lana twijfelt nog of ze wil leren skiën of snowboarden. Timo zou graag willen snowboarden, maar snowboardlessen worden meestal pas vanaf 8 jaar gegeven. Dus ter plaatse maar even informeren naar de mogelijkheden. Wij gaan met de auto.
1 0
C
Chantal
06 februari 2022 om 20:44
Hoi, mijn naam is Chantal en ik ga samen met mijn zoon Huub (9) en dochter Lauren (7) met de trein naar Zell am Ziller. Voor het eerst op deze manier met vakantie en voor het eerst met Estivant. Ben erg benieuwd. Wij hebben er veel zin in!
0 0
S
Sabine
07 februari 2022 om 21:04
Hi, ik ga ook mee samen met mijn dochters Anne-Lot (7) en Josefien (5). Zij gaan voor de eerste keer skiën. We vertrekken vanuit Eindhoven met de bus. We hebben er zin in! Groetjes Sabine
0 0
R
Rens
14 februari 2022 om 11:43
Hallo. Ik ben Rens (45) en samen met mijn zoon Finn (9) gaan wij deze week voor de eerste x samen op wintersport. Zelf snowboarden ik en Finn is bezig met skilessen. Wij rijden met de auto naar Oostenrijk We hebben ontzettend veel zin in on te gaan!
1 0
D
Diane
14 februari 2022 om 17:09
Hi allemaal! Ook wij hebben er weer zin in! Twee jaar geleden naar Maria Alm geweest met Estivant en dat beviel zo dat we nu weer gaan. Yves(9) gaat op skiles en ik ga de eerste dagen met de skisafari mee om het gebied goed te leren kennen (en elkaar). Wij stappen in Utrecht op de bus, tot volgende week allemaal! Groetjes, Diane
1 0
N
Nikè
14 februari 2022 om 18:09
Wat leuk, al deze reacties. Het is bijna zo ver! Is het een idee dat ik alvast een groepsapp maak? Als je dat ziet zitten, stuur me dan een berichtje met jouw telefoonnummer. Dan voeg ik je toe.
0 3
E
Ellis
19 februari 2022 om 14:27
Ik houd al dagen de reisapp in de gaten, maar als ik het nu goed lees, is het vanaf 22 febr. niet meer nodig om een extra PCR test te laten doen bij binnenkomst (3G). Hebben jullie dat ook zo begrepen ?
0 2
P
Pearl
21 februari 2022 om 22:12
Idd vanaf 22 feb is 3 G regel va 12 jaar van toepassing. Dus vaccinatie, herstelbewijs OF een neg PCR test.
0 0
L
Lucas
24 februari 2022 om 13:54
Hallo Allemaal, Wij, Luna 9 jaar en ik Lucas vertrekken vanaf Leiden met de auto. We gaan vrijdag aan het eind van de middag al een stuk rijden en overnachten dan ergens in Duitsland. We hebben beiden al ski ervaring en komen met grote zin!
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd