H
Hayte
25 januari 2022 om 07:41
Oostenrijk Eenoudervakantie Niederau Winter Vrijdag 18 februari 2022
Hallo vakantiegangers! In Februari gaan wij (Mees 8jr en ik - Hayte) naar Niederau op skivakantie. Wij hebben er enorm veel zin in! En kunnen niet wachten om weg te gaan ???? Het is de eerste keer dat wij meegaan met Esivant, meestal reserveer ik online het skimateriaal en de skiles. Mees kan al redelijk skiën daarom overweeg ik om hem in de ochtend op skiles te doen en dan vanaf de lunch samen te gaan skiën. En als dat niet mogelijk is, dan bijvoorbeeld 3 dgn skiles en dan nog een paar dagen samen skiën. Is er iemand die al eens eerder met Estivant op skivakantie is geweest? En dus al weet hoe het skimateriaal of skilessen geregeld moeten worden? En zijn er misschien meerdere ouders die deze lessen wilt boeken? Of gaan alle kinderen fulltime op skiles? Anders moet ik plan B inschakelen!!! ???? Tot snel! Groet Hayte (papa van Mees)
7 reacties
H
Hans
27 januari 2022 om 17:04
Hoi Hayte, normaal gesproken regelen de dames van pension Busker het skimateriaal de lessen en de skipassen voor de gasten, gewoon even aangeven bij aankomst en alles wordt voor je geregeld, Chelsea (16jr) en ik nemen geen les. Groeten en tot over bijna 3 weken. Hans
0 0
H
Hayte
27 januari 2022 om 18:44
Hoi Hans, leuk kennis te maken... Dat klinkt goed, dan regelen wij dit bij aankomst wel... Top! Ik snap je, gezien alle kinderen zal zij zich vast wel vermaken ;-) We hebben er zin in... Vrijdag rijden en s'avonds overnachten wij voorbij München, het is toch iets anders rijden dan met vrienden een nachtje doortrekken op de duitse autobahn... Haha, maar goed... Dan Zaterdag nog 1,5 uur rijden ongeveer... Afhankelijk van de drukte bij Kiefersfelden zullen wij rond de middag wel ergens aankomen... Groeten en goede reis... Tot dan!
1 0
C
Christine
30 januari 2022 om 22:11
Ah leuk om al wat te lezen over de komende skivakantie. Niederau altijd goed, nietwaar Hans? Leuk om je weer tegen te komen. Wij reizen met de bus. M’n jongste (13) gaat lessen, ik beslis op het laatst voor m’n oudste (16) en mezelf. Heel veel zin in! Groeten, Christine
2 0
H
Hans
02 februari 2022 om 11:25
Hi Christine, inderdaad Niederau altijd goed, gezellig dat jullie er ook weer zijn.
0 0
H
Hayte
04 februari 2022 om 08:42
Hallo Christine en Hans, of andere reisgenoten… Ik heb nog een vraag? Wellicht kunnen jullie een advies geven :) Aangezien wij erg vroeg aankomen, wil ik zaterdag (19-2) al gaan skiën met Mees in Inneralpbach. Daar zie ik de meeste blauwe pistes. Omdat wij dan skipassen moeten aanschaffen, zie ik ook een superskipas voor de regio. Gezien jullie ervaring met Estivant vorige jaren, maken er wel eens mensen ook nog een uitstapje naar het Zillertal of Brixental? Want dan kopen wij in Inneralpbach al een skipas van zaterdag t/m vrijdag. Dat scheelt extra kosten. Alvast dank voor een eventuele reactie… Groet Hayte
0 0
H
Hans
04 februari 2022 om 10:43
Hi Hayte, ik heb ook al eens de superskipas gebruikt, dat geeft je veel meer mogelijkheden als dat het skigebied bij Niederau of Auffach je geeft, met name Brixen of Hopfgarten is niet ver vanaf Niederau en dan ski je in het Wilder Kaiser gebied met 288km piste (126 km blauw) Ik denk er zelf ook over om weer deze pas te nemen., nog maar 2 weken .....
1 0
H
Hayte
04 februari 2022 om 11:34
Dank voor je reactie. Ja, dan kopen wij deze… Dan heb je altijd nog een keuze om voor wat afwisseling te kiezen en dat voor €30,- meer volgens mij… Dank! Ja, nog maar 2 weken… Stay safe! ????
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd