Meetingpoint Oostenrijk Eenoudervakantie Mittersill Zaterdag 19 februari 2022 Voorpret: nog ruim drie weken en dan vertrekt de bus naar Mittersill
A
Anneke
23 januari 2022 om 18:20
Oostenrijk Eenoudervakantie Mittersill Zaterdag 19 februari 2022
Wij hebben er zin in. Wij zijn Anneke (ouder) Arend-Jan (15 jaar) en Lijster-Lidewij (bijna 11 jaar) en wonen in Amsterdam. Deze profielfoto is oud: bijna 5 jaar geleden.
16 reacties
M
Maartje
28 januari 2022 om 17:57
Wij gaan ook! Maartje (44) en Nora (12). Heel veel zin!
0 0
G
Guido
31 januari 2022 om 13:28
Hoi, wij hebben er ook veel zin in. We komen met z’n drieën Lotte 6 jaar Hidde 9 jaar en Guido 40 jaar. Nog iets heel anders. Ik heb even contact gehad met Estivant over de Corona regels. We gaan met een vrij grote groep en nu het zo hard gaat is de kans aanwezig dat iemand het oploopt. Op dit moment is het zo dat je dan met het gezin naar een quarantaine hotel gaat en je niet met de bus terug kunt gaan. Wij zouden met de bus gaan maar ik wil nu toch zelf gaan rijden om flexibeler te zijn. Is er misschien nog een gezin van twee personen die samen zouden willen rijden? Andere opties zijn ook welkom!
0 0
S
Sandra
04 februari 2022 om 18:10
Leuk, Maartje Guido en Anneke! Ik ben Sandra en kom met Sem (6jr) en Julian (11jr). We gaan met de bus, hebben net Corona gehad dus (hopelijk) voorlopig even immuun maar goede suggestie Guido, ik snap het als je iets meer flexibiliteit wilt inbouwen. @ Anneke: wij komen ook uit Amsterdam!
0 1
M
Maartje
05 februari 2022 om 20:38
Wij hebben ook net Corona gehad en goede hoop dat we er even vanaf zijn. Voor mensen die het nog niet hebben gehad lijkt het me geen gek idee hierover na te denken. Wij komen trouwens uit Groningen en stappen in Utrecht op.
0 0
M
Maartje
05 februari 2022 om 20:40
@Guido, is het nog een idee een apart topic hiervoor te openen met duidelijke titel?
0 0
I
Inge
06 februari 2022 om 13:57
Wat leuk om al wat te lezen van onze aanstaande vakantiegenoten :-) Mijn zoontjes (Bing 11 jr & Mees 8 jr) gaan voor eerst op wintersportvakantie en kunnen niet wachten! We wonen in Almere en stappen in Adam op. Laten we hopen dat we Corona zover mogelijk uit de buurt houden! Op naar een hele gezellige week! Tot snel!
0 1
G
Guido
11 februari 2022 om 09:47
Hoi, het kan snel veranderen maar inmiddels behoor ik ook tot de “gelukkige” die Corona hebben gehad! (Nog een klein beetje herstellende) we hadden een ander reisplan maar ook bij de medereizigers is het verandert. Ik had al even niet op het forum gekeken. Wij stappen dus toch op de bus in Amsterdam!
0 1
M
Maartje
13 februari 2022 om 10:42
Fijn! Is toch een stuk rustiger op die manier! Tot vrijdag, wij stappen in Utrecht op.
0 0
F
Femke
13 februari 2022 om 23:37
Hebben de jongeren tussen 12 en 15 die net Corona hebben gehad en dus een herstelbewijs dan een vrijstelling van PCR als ze ook 2x zijn gevaccineerd? Estivant zegt dat PCR ook dan nodig is, maar volgens mij ben je dan als jongere ook volgens de definitie “geboosterd”. Zou eigenlijk van die PCR test af willen, want die slaat waarschijnlijk toch positief uit als je vorige week Corona hebt gehad. En dan moet je weer doktersverklaring bij de GGD gaan regelen. Wie weet hier meer over?
0 0
M
Maartje
14 februari 2022 om 11:30
Ik heb daar gisteravond een mail over gestuurd. Hun informatie klopt idd niet. Als het goed is kunnen kinderen die net hersteld zijn het doen met een verklaring van een arts. Omdat idd de PCR dan waarschijnlijk positief gaat uitvallen. Ik heb een doktersverklaring van internet geplukt en ga die morgen laten ondertekenen door een arts (ik werk in een huisartsenpraktijk). Als het goed is is dat voldoende.
0 0
M
Maartje
14 februari 2022 om 11:30
Ik zal even kijken waar ik het formulier vandaan heb getoverd.
0 0
M
Maartje
14 februari 2022 om 11:30
https://www.ris.bka.gv.at/Dokumente/Bundesnormen/NOR40236859/II_344_2021_Anlage_I.pdf
0 0
M
Maartje
14 februari 2022 om 11:31
weet niet of dat werkt zo.
0 0
M
Maartje
14 februari 2022 om 11:36
https://www.tui.nl/p/corona-maatregelen/oostenrijk/
0 0
M
Maartje
14 februari 2022 om 11:38
Daar zit een link bij om de medische verklaring uit te printen.
0 0
F
Femke
14 februari 2022 om 22:48
Super dank! En veel plezier. Wij gaan een week later
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd