T
Thomas
26 mei 2022 om 13:31
Frankrijk Eenoudervakantie Provence Zaterdag 16 juli 2022
Hoi ik ben Thomas (38), kom uit Naaldwijk en heb een zoontje van 11 en een dochter van 8 (wordt 9 in juni). Na een top ervaring in de Ardenne met Estivant afgelopen meivakantie, nu ook de zomervakantie geboekt! Eerst naar Presle vanaf 9 juli en daarna door voor een weekje in de Provence vanaf 16 juli. Andersom was helaas niet meer mogelijk omdat dit al volgeboekt was, maarja zo kan het ook alleen is dan de terugweg wat langer. Als tip voor mensen die nog een tussenstop zoeken: Voor de heenreis heb ik bij "Les Chalets de la Vingeanne" aan een meertje net onder Langres een chaletje geboekt als tussenstop, terugreis kon helaas niet meer op deze plek... Ben reuze benieuwd of dit ons weekendje in de Ardenne gaat evenaren of nog beter wordt :)
1 reactie
A
Astrid
08 juni 2022 om 22:31
Hi Thomas, wij zaten met elkaar in de Ardennen! Mijn dochter Jasmijn speelde veel met jouw dochter. Wij zijn vanaf 23 juli met Estivant in de Provence, maar vanaf 18 juli al met een eigen tent op de camping! Die week doen we dus nog niet met het programma mee, maar leuk wanneer de meisjes elkaar weer zien ;-). Tot dan! Groet Astrid
1 1

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd