L
Linda
20 april 2022 om 19:03
Frankrijk Eenoudervakantie Provence Zaterdag 13 augustus 2022
Hoi allemaal, Ik heb voor 13 augustus geboekt voor mijn zoon Max (8) en mijzelf. We hebben er heel veel zin in! We gaan overigens met de bus. Groetjes Linda en Max
13 reacties
M
Manolito
21 april 2022 om 07:21
Hoi Linda , wij zijn er ook bij mijn dochter Presley-May (9) en ik ,wij gaan alleen niet met de bus. Groetjes
1 1
D
Don
22 april 2022 om 11:37
Ik ga eens kijken of het wat is..
0 0
M
Marius
30 april 2022 om 08:38
Hoi allemaal, wij hebben ook geboekt voor 2 weken. Wij gaan met de auto. Veel ervaring met Estivant, benieuwd naar deze nieuwe locatie. Groetjes Marius
0 0
J
Job
02 mei 2022 om 15:42
Wij gaan ook voor twee weken. Drie zoons; een tweeling van 12 jaar en een van (dan) 15 jaar
0 0
M
Martine
02 mei 2022 om 21:24
Hoi allemaal, wij komen ook, 2 zonen van 18 en 14 de jongste wordt in deze week 15. Wij komen met de auto, hebben er dan al een weekje vakantie in Spanje op zitten
0 0
D
Diane
19 mei 2022 om 22:08
Beste Linda, ik heb ook voor deze week geboekt met de bus maar werd gisteren gebeld door Estivant dat er te weinig busdeelnemers zijn en dat busreis niet door kan gaan. Ben jij ook gebeld? Groet Diane
0 0
D
Diane
19 mei 2022 om 22:14
Hi Linda, is jouw busreis ook geannuleerd door Estivant?
0 0
H
Hanneke
21 mei 2022 om 09:00
Hoi Linda en Diane, Ik ga ook naar de Provence op 12 augustus met mijn 3 jongens van 8, 10 en 12. Met de bus, althans dat dacht ik! Ik heb meerdere gesprekken gehad met Estivant afgelopen week. Had een mooie treinreis gevonden naar Avignon, rechtstreeks met de TGV, lekker snel en niet te duur. Ze gaven aan dat er meerdere mensen waren die hadden gevraagd of een transfer vanaf het treinstation binnen de mogelijkheden zou liggen. De volgende dag gaven ze echter aan dit niet te faciliteren, maar wel een transfer vanaf Aix-en Provence, waar de Flixbus zou stoppen. Ik ben daar niet zo blij mee. Die Flixbussen zijn niet comfortabel om de nacht in door te brengen, je zit met overstappen en stoelen die niet in ligstand kunnen. Zelf rijden vind ik ook eigenlijk geen optie. Kortom, ik weet het even niet. Alle andere aantrekkelijke bestemmingen zitten vol. Ik vind ook eigenlijk niet dat je een pakket kunt aanbieden van vervoer en verblijf, en daar dan op een later tijdstip op terug kunt komen zoals nu gebeurd is. Wat gaan jullie nu doen? Groet Hanneke
0 3
D
Diane
26 mei 2022 om 23:18
Beste Hanneke, mijn (lange) reactie van gisteren lijkt verwijderd te zijn ?
0 0
D
Diane
26 mei 2022 om 23:20
Ik kan je helaas geen pb sturen. Mijn reis is geannuleerd.
0 2
J
Josée
11 juni 2022 om 09:26
Hai allemaal! Jeetje wat heb ik zin in onze vakantie! Zeer benieuwd naar jullie! Laten we afspreken er een gezellige reis van te maken. :-)
2 0
S
Sylwia
13 juni 2022 om 15:36
Hallo iedereen ,wij gaan naar Foralquier 29 juli met Flix bus mee tot 6 augustus ,ik en kind van 11 jaar
0 1
L
Leontine
07 juli 2022 om 19:28
Ik kom met mijn dochter Roos van 12 en zoon Jonas van 9 van 13 -20 augustus. met de TGV naar Avignon, dan 2 dagen Avignon en dan de trein naar Aix en provence. EN vanaf daar een trancefer van Estivan om 07.00u vanaf het Flixbus station. Terug weer met de transfer en dan 3 dagen een andere stad voor we weer vanaf Avignon terug reizen. Ik wilde eigenlijk een auto huren want ik wil PERSE naar de Gorges du Verdon. Op 1.5ui rijden vanaf de camping had ik wel gedacht dat we daar zeker een excursie naartoe zouden hebben maar helaas. Dus ik hoop eigenlijk op een andere ouder met nog 3 plekjes in de auto om samen een excursie naar Gorges du Verdon te maken :-)
0 1

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd