L
Leila
20 april 2022 om 14:39
Italië Eenoudervakantie Castagneto Carducci Zaterdag 9 juli 2022
Hi, ik ga samen met mijn zoontje (Julius van 6) dit jaar voor het eerst mee met estivant. Wij gaan vliegen. Wie zien we daar, en of gaan ook vliegen?
12 reacties
S
Sabine
21 april 2022 om 16:47
Hi Leila, mijn dochter, Mila (5) en ik gaan met de bus. Onze eerste keer met Estivant..ben erg benieuwd ????
0 0
M
Michiel
24 april 2022 om 16:41
Hi Sabine en Leila, Mijn dochter Noé (6 jaar) en ik gaan ook vliegen. Het is de eerste keer dat ik met een eenouderreis mee ga met Estivant, maar ben al wel een keer met de singlereis mee gegaan, dat was erg leuk! Ik ben ook erg benieuwd hoe dit gaat zijn, heb er al wel erg veel zin in! Laten we hopen dat het gedoe met de bagage tegen die tijd is opgelost :-)
0 0
I
Inge
25 april 2022 om 19:54
Hoi allemaal, mijn dochter (Loïs 4) en ik gaan ook met het vliegtuig en ook voor het eerst met Estivant :) Tot dan! Groetjes, Inge
0 1
L
Leila
28 april 2022 om 08:45
Leuk om te lezen dat er meer mensen gaan vliegen. Dan treffen we elkaar waarschijnlijk al op Schiphol. Ben zelf ook wel erg benieuwd hoe het is met estivant. Zelf niet zo kampeerderig maar Julius vindt het altijd erg leuk om te kamperen. En fijn dat er leeftijdgenootjes meegaan :)
0 1
M
Mario
28 april 2022 om 12:32
Hoi allemaal, wij zouden met de bus gaan maar ik heb een telefoontje gekregen dat dát niet lukt. Dan ga ik ook vliegen met met mijn dochters van 10 en (dan) 13.
0 0
M
Mario
28 april 2022 om 13:47
We zijn wel vaker met Estivant gegaan. Naar België en Frankrijk. Dat is erg goed bevallen.
0 0
E
Eveline
28 april 2022 om 23:07
Hi! Ik ben er ook met mijn zoontje Milan (7) en we gaan vliegen. Wij zijn in de Corona tijd 2 x in Nederland geweest en dat was goed bevallen. Nu eens naar het buitenland zonder koude nachten :) . Tot op Schiphol of op de camping! Ciao Eveline
0 0
N
Nikki
07 mei 2022 om 11:40
Ik heb net geboekt! Mijn dochtertje wordt 5 deze maand. Veel zin in, eerste keer! Fijn om te lezen dat er meer mensen gaan met kinderen in de leeftijd van mijn dochter. Ik ga trouwens vliegen. Tickets staan nog op aanvraag, dus hoop volgende week bevestiging te krijgen! Groetjes, Nikki
0 0
L
Lianne
23 mei 2022 om 09:34
Hoi vakantiegangers, ik ga met mijn zoontje Bram (4) jaar en wij gaan met de auto. 2 jaar geleden zijn wij ook met Estivant naar de benjamin week in NL geweest. Dit was echt heel leuk! We zijn heel benieuwd naar deze week in Italië.
0 1
J
Jacyntha
24 mei 2022 om 22:40
Hi allemaal! Mijn zoon Jax ( 7 ) en ik gaan dit jaar ook voor het eerst mee met Estivant en wij gaan op de heenweg ook vliegen! Ben heel erg benieuwd hoe ‘t gaat zijn
1 0
J
Jorn
16 juni 2022 om 22:09
Hi allemaal, ik ga voor de eerste keer met Estivant samen met mijn twee zoons Floris 12 en Pepijn van 10. We hebben er zin in.
0 0
L
Lena
30 juni 2022 om 22:57
Hoi zijn er ook mensen die met eigen vervoer gaan? Ik ben nog aan het onderzoeken of ik een last minute ga boeken en vroeg me af of er iemand is met wie we kunnen meerijden. Groetjes Lena
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd