J
Jikke
12 mei 2022 om 18:43
Frankrijk Eenoudervakantie Loire Zaterdag 30 juli 2022
Dag allemaal, Zojuist mijn eerste Estivant weekje geboekt. Ik vind het best spannend. Voornamelijk de reis er naartoe. Ik vertrek vanuit Friesland. Zijn jullie allemaal ervaren Estivant gangers? Of ook nieuwelingen?
10 reacties
E
Ellen
29 mei 2022 om 19:51
Hi Jikke! Ik heb ook net geboekt, voor het eerst met Estivant... Vind het ook best spannend hoor. Ik ga met mijn dochter (die is dan 8 jaar). Ik kom oorspronkelijk uit Groningen (mijn jongste nichtje heet ook Jikke), maar woon nu al jaren in Amsterdam. Mijn dochter wil heel graag met de trein - lijkt mij ook leuk - dus ik ben aan het kijken naar Interrail.. Is denk ik uiteindelijk zelfs goedkoper dan met de auto en wellicht dat het ook minder stress geeft;-) Hoe ziet jouw gezelschap eruit? Hoe oud is jouw kind/ zijn jouw kinderen?
2 3
W
Wilko
31 mei 2022 om 23:39
Hey Jikke en Ellen, wij hebben ook ons eerste vakantie met Estivant geboekt. Ach spannend, valt wel mee vind ik....voor ons is de reis ook niet zo heel lang vanuit het zeeuwse... Ik kom met mijn dochter van 16 en mijn zoon(tje) van bijna 4.
2 1
K
Karin
08 juni 2022 om 22:52
Hoi allemaal, Wij zijn er ook bij: mijn 8 jarige dochter Mare en ik. Vorig jaar hebben we onze eerste Estivant ervaring opgedaan. Dat is goed bevallen. Dus we doen het dit jaar nog eens. Zin in, en leuk jullie allemaal te ontmoeten! Hartelijke groet, Karin
2 1
K
Karin
08 juni 2022 om 23:06
Oh ja, wij komen uit Utrecht. En zullen met de trein vanuit Kroatië naar Frankrijk reizen, voorafgaand aan onze Estivantweek samen.
1 0
F
Floortje
14 juni 2022 om 16:54
Hallo allemaal, ik kom met mijn dochter Ilvy van bijna 6 jaar en we hebben er super veel zin in! De eerste keer met Estivant. Ik ben heel benieuwd. We gaan rijden met ons kleine autootje vanaf Zuid Limburg. 6,5 uur ongeveer. Misschien vertrekken we al een paar dagen eerder en pakken we Parijs mee. Tot snel! ????
1 2
I
Iris
20 juni 2022 om 14:08
Wat leuk al wat reacties hierboven. Ik ben Iris en kom met mijn zoon Willem (9) en dochter Lieke (9) naar Frankrijk. Nog geen ervaring met Estivant wel met andere een ouder vakanties. Ben benieuwd! Wij rijden op de terugweg nog voor twee nachten door naar Parijs;)
1 5
K
Katrien
03 juli 2022 om 20:34
Hoi, ik ga ook mee met de reis naar Loire vallei. Ik reis samen met mijn dochter van 3 jaar, voor de eerste keer met Estivant. We hebben er al zin in! Tot ziens.
1 1
M
Monique
20 juli 2022 om 16:03
Hallo! Ook voor mij is dit de eerste Estivant vakantie. Na een paar campertripjes wilde ik graag weer eens kamperen in een tent en leek me de combi met Estivant wel leuk. Ik kom met Samuel (7) en Vera (5). Zo te lezen voldoende leeftijdsgenootjes voor hen. We reizen met de auto vanuit Amsterdam en doen onderweg een paar overnachtingen. Tot binnenkort!
1 1
P
Peter
25 juli 2022 om 21:15
Hoi allemaal, voor mij en mijn zoon ook de eerste keer. Ik ben benieuwd, in het verleden veel goede verhalen van een collega gehoord.
1 1
M
Marlies
27 juli 2022 om 22:06
Hallo! Ook ik kom met mijn zoon Ruben van 6 komende zaterdag aan. Ik heb er zin in, leuk om jullie allen te ontmoeten!
1 1

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd