J
Jennie
13 juli 2022 om 17:13
Griekenland Eenoudervakantie Kreta Zondag 14 augustus 2022
Hoi ik en mijn dochter Norah (10) komen uit Groningen en hebben veel zin in de vakantie! We zien wel wat op tegen de chaos op Schiphol ???? want stel je moet naar de wc terwijl je al 2 uur dapper in de rij staat.. om maar een voorbeeld te noemen.. Meer ouders hier last van? Ik dacht misschien kunnen we elkaar hierin helpen door bijvoorbeeld middels een app groepje elkaar op te kunnen zoeken/contacten. Voor wie daar behoefte aan heeft.
12 reacties
R
Rene
16 juli 2022 om 17:32
Hoi Jennie, Mijn dochter 11 en ik gaan ook . We hebben er ontzettend veel zin in! Wij komen alleen een dag later en kan je dus niet helpen met het Schiphol verhaal. Maar wellicht zien we elkaar bij het hotel Groetjes René
1 1
G
Gonnie
17 juli 2022 om 19:33
Hoi hoi! Ik ga samen met mijn zoontje Jesse van 11 jaar oud. Wij komen vanaf Eindhoven en ben ook al aan t bedenken hoe en wat het handigste is aangaande Schiphol! Dus een app groepje is wat mij betreft een super goed idee!
2 2
D
Dennis
18 juli 2022 om 14:35
Hoi allen, wij (Marit 15, Jorim 12 en Carlijn 10) gaan ook mee met jullie. Leuk! @Jennie, kun je mij ook toevoegen aan de Whatsapp. Alvast dank!
0 0
F
Frank
18 juli 2022 om 20:41
Hey, wij komen ook (tweeling Lise en Sofie 8 jaar) en een app groepje is wel een leuk idee, zag ook al wat Estivant Facebook groepen verschijnen. En de problemen op Schiphol zijn straks gewoon voorbij als wij gaan !
1 1
F
Femke
19 juli 2022 om 10:16
Hoi allemaal, die WhatsApp groep lijkt mij een super idee! Wij (Twan 13, Hannah 8) Komen uit Bovenkarspel, en ook ik kijk behoorlijk op tegen de Schiphol chaos. Ik kreeg al tips om bij Hannah een hondenriem aan haar rugzak vast te maken, maar dat leek mij een wat gekke start van de vakantie ;) Groetjes Femke
1 2
R
Rilana
21 juli 2022 om 04:48
Hai, Deniz (12) en ik komen ook. Krijg al darmkrampen bij de gedachte aan Schiphol, maar ja we gaan er maar het beste van maken! En anders dus maar een dagje Schiphol en weer naar huis haha Deniz en ik komen uit Beuingen (gld) en je mag ons ook toevoegen aan de groepsapp
1 1
L
Liselotte
22 juli 2022 om 15:55
Hoi allemaal, mijn naam is Lotte en ik kom samen met mijn dochter Eva Charlie (8 jaar) de 14e aug naar Kreta. We kijken er erg naar uit! Begreep van Estivant dat we laat in de avond vliegen. Dus ik duim voor een soepele incheck en vlucht! We gaan het zien. Goede reis allemaal!
1 2
N
Noesjka
25 juli 2022 om 14:43
Hoi Jennie, Finn (12) en ik hebben er ook zin in! We willen ook graag in de groepsapp. Groetjes, Noesjka
0 1
S
Sylvia
26 juli 2022 om 17:40
Hallo allemaal, mijn dochter Amy (13) en ik hebben er ook heel veel zin in. Ook ik zie op tegen de chaos op Schiphol. Ik kreeg tips om alvast thuis online in te checken en om de kleding van ieder te verdelen over twee koffers. Mocht er een zoek raken heb je in ieder geval nog de helft van de spullen :-). Wij willen ook graag in de groepsapp, leuk initiatief.
0 1
M
Maartje
29 juli 2022 om 16:14
Hallo, ook ik en mijn zoon Gio van 11 gaan mee en hebben er erg veel zin in! Leuk zo’n appgroep en handig inderdaad! Willen jullie mij toevoegen? 06-47892840. Groetjes Maartje
0 0
C
Charlotte
07 augustus 2022 om 12:17
Hallo! Ik ben Charlotte uit Etten-Leur en ben samen met mijn Bas (16) en Sofie (13) ook van de partij op Kreta! We hebben er zin in! Ik zou ook graag in de groepsapp willen maar de uitnodigingslink van hierboven werkt niet meer. Zou je me een nieuwe kunnen sturen Jennie? Alvast bedankt!
1 1
E
Eva
08 augustus 2022 om 09:41
Hoi Allemaal, ik lees dit nu pas ;-) maar handig alvast een groeps app! Wij hebben super veel zin in de reis en schiphol komen vast goed ;-) ik ga even kijken of het nog lukt met mezelf toe voegen op de app! tot volgende week!
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd