H
Hilde
13 juli 2022 om 17:21
Spanje Eenoudervakantie Ibiza Vrijdag 22 juli 2022
Hoi allemaal! Mijn dochter van 4 en ik gaan voor het eerst mee met Estivant en hebben enorm veel zin in deze reis naar Ibiza (al komen we dus wat later aan..). Ik zie alleen als een berg op tegen de problemen en rij op Schiphol. Ik denk aan praktische details als wat te doen als we toch plotseling de rij uit moeten voor een sanitaire stop. Zijn er wellicht andere ouders die dit ook hebben en samen met ons de chaos willen trotseren? Elkaar daarin een handje helpen is wel een prettig idee. Hoor het graag! Gr. Hilde
10 reacties
K
Krista
15 juli 2022 om 17:10
Hoi hilde, heel herkenbaar! Ik ben Krista, ga met mijn zoontje van 7 en dochter van 5… Dus overwoog al luiers voor Schiphol ????. Ik weet niet hoe lastig het is elkaar daar ergens te treffen maar wat mij betreft gaan we een poging doen. Misschien vast nummer uitwisselen? Gr Krista
1 0
V
Vincent
15 juli 2022 om 18:35
hallo Krista en Hilde, mijn naam is Vincent en ik ga mee samen met mijn dochters Anna en Brechtje. Ik heb begrepen dat er een whats'app groep aangemaakt gaat worden door degene van Estivant die op de lokatie is voordat we vertrekken. Scheelt ons weer nummers uitwisselen en eea organiseren. Mijn ervaring van vorig jaar, toen ik met zo'n soorgelijke vakantie meeging, is dat iedereen elkaar een handje helpt om er samen een hele leuke week van te maken .. mochten jullie het willen dan kunne we alvast een groepje starten.. maar ik denk dat het wel goed komt. groetjes en tot op Schiphol ;-) -Vin-
1 0
L
Linda
16 juli 2022 om 13:16
Hoi! Het schiet al ontzettend op, we (mijn dochter van 8 en ik) hebben er zin in! De chaos op Schiphol is voor mij ook nog wel een stress puntje hoor. Ik hoor veel verschillende verhalen, we gaan het zien.. We kunnen wellicht best een poging wagen om daar af te spreken! Gr. Linda
1 0
H
Hilde
17 juli 2022 om 21:06
Dank voor jullie positieve reacties! Laten we inderdaad de whatsapp groep even afwachten en dan onderling afstemmen of we bij Schiphol kunnen afspreken, heel fijn! Tot vrijdag!
0 0
H
Hilde
19 juli 2022 om 10:31
Hoi allen, ter info: het is ook mogelijk een priority pakket bij te boeken, daarmee zou je als het goed is in de priority rij voor oa security kunnen gaan staan. Deze zal ook langer zijn dan normaal, maar gaat wel sneller. Ik heb deze iig geboekt. Volgens Corendon klantenservice is 3 a 3,5 uur van te voren aanwezig zijn voldoende. De incheckbalie / bagage drop off gaat niet eerder dan 3 uur voor de vlucht open.
0 0
M
Maud
20 juli 2022 om 14:05
Hi Hilde (en anderen ;), Ik heb dezelfde stress over sanitaire stops… mijn zoontje heeft een nierziekte, dus moet veel en vaak plassen. Ik neem een lege fles mee waarin hij kan plassen :), maar voor meisjes is dat een ander verhaal… elkaar ontmoeten lijkt mij ook moeilijk te regelen, maar wel heel fijn. Nog geen whatsapp-groep voorbij zien komen… Dank voor de tip van de priority. Waar kan ik die bijboeken? Bij Corendon of Estivant?
0 0
M
Maud
20 juli 2022 om 14:31
Heb ook priority bijgeboekt! Hopelijk helpt het wat. En wie weet ontmoeten we elkaar in die rij :)
0 1
V
Vincent
21 juli 2022 om 13:33
hallo Hilde of maud, ik neem aan dat jullie dit priority pakket telefonisch bijgeboekt hebben? bij Corendon? Ik kom via corendon.com, incl telefonisch contact niet verder. Zij verwijzen me naar flycorendon.com. En zo sta ik van de ene wachtrij in de andere.. Kan ik alvast oefenen voor Schiphol ;-)
0 0
M
Maud
21 juli 2022 om 15:02
Hey Vincent, Het is beetje user-unfriendly, maar: Je moet inloggen op flycorendon.com met je reserveringsnr etc. Dan kom je in de deelnemerslijst terecht. Helemaal naar beneden scrollen, daar staan een paar tegeltjes, waaronder extra services oid. Daar kun je dus priority aanvragen. En online inchecken. Hoop dat het lukt!
0 0
V
Vincent
21 juli 2022 om 16:30
hi Maud, dank voor je antwoord. helaas kom ik er niet in... dan morgen maar afwachten. see ya
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd