M
Marlies
25 juni 2022 om 17:15
Spanje Eenoudervakantie Ibiza Vrijdag 19 augustus 2022
Ik ben echt ziek van de gewijzigde vliegtijden. Ik reis met een zoontje van net 6 jaar. Dat is dan toch niet te doen.. :-( Kan ik daar nog wat tegen doen denken jullie? Of gezamenlijk? Gr Marlies
4 reacties
J
Jitske
04 juli 2022 om 15:46
Ik denk dat gezien de perikelen rondom de vluchten op Schiphol, dat ik al blij ben dat we gaan.
0 0
R
Rianne
04 juli 2022 om 21:30
ik denk ook niet dat daar veel aan te doen is met alles wat er speelt. ik had het ook liever anders gezien maar hoor ook andere verhalen en dan ben ik blij dat we toch kunnen gaan want de meiden kijken er nu al wel even naar uit. niet gaan zou een domper zijn. het is even kijken hoe ik dat ga regelen...
0 0
A
Anne
29 juli 2022 om 15:17
Hi Jitske, Ik vlieg ook alleen met een stoere meid van 7 en een jongen van net 4 jaar. Heb hier ook contact over opgenomen met Estivant. Ik heb heel veel gereist voor mn werk, maar zie enorm op tegen de reis ivm de lange wachtrijen en de late vluchttijden idd. Wellicht kunnen we elkaar al ergens in de wachtrij meeten en het zo al 'gezellig'maken. #afleiding.
0 0
J
Jitske
03 augustus 2022 om 13:47
Hi Anne, Helemaal goed. Die van mij zijn wel iets groter (m11 en j16) en vooral geinteresseerd in hun telefoon, vermoed ik. Gedeelde smart is halve smart.
1 1

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd