J
Jeroen
05 maart 2019 om 12:26
Slovenië Eenoudervakantie Bled Zaterdag 6 juli
Hoi allemaal, 6 juli ga ik met mijn 10-jarige dochter Tender eerst een week naar Bled en dan nog een week naar Rovinj (Kroatië). Zijn er nog meer mensen met deze combi? We gaan met de auto en doen op de heenreis een tussenovernachting. Groet Jero
7 reacties
E
Eline
09 maart 2019 om 23:04
Gezellig, mijn zus en ik zijn er ook deze week met onze zonen (Devrim en Ilhan allebei 16). Wij komen met de bus en doen een combi met pore?.
0 0
E
Ellen
19 mei 2019 om 10:18
Hoi allemaal, 6 juli ga ik met mijn 10-jarige dochter Tender eerst een week naar Bled en dan nog een week naar Rovinj (Kroatië). Zijn er nog meer mensen met deze combi? We gaan met de auto en doen op de heenreis een tussenovernachting. Groet Jeroen He leuk, Jeroen, Wij gaan ook met de auto en zoeken ergens onderweg een camping. Helemaal zin in. De reis er naar toe vind ik al vakantie.
0 0
J
Jeroen
20 mei 2019 om 12:24
He leuk, Jeroen, Wij gaan ook met de auto en zoeken ergens onderweg een camping. Helemaal zin in. De reis er naar toe vind ik al vakantie. Hoi Ellen. Doen jullie ook de combi? Ik denk dat ik op de heenweg ergens in de buurt van Neurenberg overnacht. Als je nog een adresje weet dan hoor ik het graag.
0 0
E
Ellen
01 juni 2019 om 08:29
Hoi Ellen. Doen jullie ook de combi? Ik denk dat ik op de heenweg ergens in de buurt van Neurenberg overnacht. Als je nog een adresje weet dan hoor ik het graag. Dag Jeroen, Nee, ik heb nog geen overnachtingstip. Ik moet zelf nog een plekje zoeken, hahaha. Als ik iets heb, laat ik het weten! Wij blijven 2 weken in Bled. Slovenië is nieuw voor ons en volgens Zoover ed is er veel te zien.
0 0
E
Ellen
02 juni 2019 om 20:53
Dag Jeroen, Nee, ik heb nog geen overnachtingstip. Ik moet zelf nog een plekje zoeken, hahaha. Als ik iets heb, laat ik het weten! Wij blijven 2 weken in Bled. Slovenië is nieuw voor ons en volgens Zoover ed is er veel te zien. Intussen besloten om in 1 keer te rijden. Ivm agenda/plannig het handigste.
0 0
J
Jeroen
03 juni 2019 om 17:11
Intussen besloten om in 1 keer te rijden. Ivm agenda/plannig het handigste.
0 0
J
Jeroen
03 juni 2019 om 17:12
Moet lukken. Goede reis alvast!
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd